افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

کت های کرپ را کنار بگذارید؛ تابستان چه کلاسیک چه کژوال، چه کت و چه پیراهن، حتماً نخی باشد!

  • کد خبر : 23940
کت های کرپ را کنار بگذارید؛  تابستان چه کلاسیک چه کژوال، چه کت و چه پیراهن، حتماً نخی باشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز از یکی از چالش هایی که همه افراد به خصوص خانم ها در فصل تابستان با آن مواجه هستند، انتخاب لباس های خنک و شیک است، بهتر است اطلاعات کافی در مورد استایل تابستانی داشته باشید. در واقع انتخاب و خرید لباس هایی با ظاهری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز از یکی از چالش هایی که همه افراد به خصوص خانم ها در فصل تابستان با آن مواجه هستند، انتخاب لباس های خنک و شیک است، بهتر است اطلاعات کافی در مورد استایل تابستانی داشته باشید. در واقع انتخاب و خرید لباس هایی با ظاهری مناسب و شاداب کمی سخت است و باید به نکاتی مانند جنس، رنگ و برند لباس نیز توجه کرد. پس مانتوهای بهاره کرپ و آستر را جمع کنید و در پشت کمد خود نگه دارید زیرا این مانتوها برای استایل تابستانی انتخاب خوبی نیستند. اگر از شما پرسیده شده است که چگونه برای یک مهمانی یا سبک های کلاسیک بدون کت آماده شوید؟ در پاسخ باید بگوییم که استایل تابستانی همان اصول و قواعد سبک کلاسیک بهاره را دارد، تنها مانتوهایی که برای این استایل ها طراحی و تولید می شوند معمولا از نخ و مواد تازه تهیه می شوند. پس اگر بخواهیم بدون اغراق بگوییم مدل مانتو و نوع پارچه هر کدام 50 درصد از یک محصول را تشکیل می دهند.

اگر برای شما مهم است که در مانتو انتخابی شما چه نوع پارچه ای بسته به مدل استفاده می شود، بهتر است ابتدا با پارچه های مناسب فصل تابستان آشنا شوید و سپس با ویژگی های مختلف آن ها مانند ماندگاری، نوع الیاف یا مقاومت آنها در برابر چین و چروک. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از جدیدترین تیپ های تابستانی با مانتوهای ترند سال مطلع شویم.

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

نگران استایل کلاسیک و رسمی نباشید، به جای کت کرپ، کت کتان بپوشید

قبل از اینکه انواع پارچه های مناسب فصل تابستان به خصوص مانتو را به شما معرفی کنیم، باید چند نکته را بیان کنیم. اول از همه در مورد لباس های تابستانی قوانینی وجود دارد از جمله اینکه در هوای گرم نباید رنگ های تیره و مشکی بپوشید زیرا این رنگ ها بیش از حد معمول احساس گرما به شما می دهند پس تا می توانید رنگ کت خود را انتخاب کنید. رنگ های روشن یا پاستلی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب رنگ مانتو به سراغ متریال مانتو بروید، پیشنهاد ما برای تابستان این است که یک مانتو تابستانی جذاب با سجاف کتان انتخاب کنید. کت‌های لنین می‌توانند استایل شما را مانند سایر کت‌ها شیک کنند، اما عجیب است که با پوشیدن آن‌ها احساس بهتری خواهید داشت.

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

کت کتانی به سبک تابستانی فقط باید از کتانی طبیعی تهیه شود.

یکی از ویژگی های مانتوهای تابستانی این است که این مانتوها نباید جذب شوند. لباس های گشاد و سایز بزرگ بیشتر برای تابستان مناسب هستند، به خصوص که این مدل لباس ها امسال بسیار شیک هستند، پس خیالتان راحت باشد که به استایل های گشاد تن بدهید. پس کاغذ گزینه مناسبی برای تابستان و با استایلی جذاب است زیرا راحت است و به بدن نمی چسبد. بنابراین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی 1402 این است که کت کتان طبیعی را انتخاب کنید، کتانی های طبیعی دارای رنگ روشن و حصیری هستند و به راحتی با تمام رنگ های تابستانی و شاد ترکیب می شوند.

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

کافتن نخی بپوشید؛ چه برای سفر یا سبک روزانه.

مانتوهای کافتان و جذاب تابستانی را می توان یکی از ترندهای جذاب تابستانی دانست. این مانتوها معمولا از جنس نخ و مواد راحت هستند و اغلب آستین های آزاد مناسبی دارند. نکته مهم دیگر برای انتخاب مانتو در تابستان این است که اگر در مکانی زندگی می کنید که با نور مستقیم آفتاب مواجه هستید، بهتر است لباس یا پارچه ای را انتخاب کنید که تمام پوست شما را بپوشاند. پس لباس های کوتاه را کنار بگذارید و به جای آن لباسی را بپوشید که اعراب می پوشند.

در تابستان چه مانتو بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.