افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

چگونه کارت سوخت خودرو گم شده را ردیابی کنیم؟

  • کد خبر : 239315
چگونه کارت سوخت خودرو گم شده را ردیابی کنیم؟

به گزارش بازار، محمد صادقی مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت درباره نحوه پیگیری کارت سوخت باقیمانده در پمپ بنزین ها گفت: جایگاه دار موظف است مشخصات کارت سوخت را ثبت کند.سوخت مانده در جایگاه در سیستمی که در اختیار صاحبان ایستگاه است. وی گفت: دارندگان کارت سوخت باید مشخصات کارت سوخت مانده در جایگاه سوخت […]

به گزارش بازار، محمد صادقی مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت درباره نحوه پیگیری کارت سوخت باقیمانده در پمپ بنزین ها گفت: جایگاه دار موظف است مشخصات کارت سوخت را ثبت کند.سوخت مانده در جایگاه در سیستمی که در اختیار صاحبان ایستگاه است.

وی گفت: دارندگان کارت سوخت باید مشخصات کارت سوخت مانده در جایگاه سوخت را در سامانه scs.niopdc.ir ثبت کنند. همچنین دارندگان کارت می توانند با مراجعه به وب سایت مربوطه محل کارت سوخت خودرو خود را جستجو کنند.

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت گفت: علاوه بر این با توجه به مشخصات یا شماره تلفن همراهی که متقاضیان در سامانه ثبت نام کرده اند، کد یکبار مصرف ارسال می شود و دارنده کارت سوخت را به صاحب خودرو تحویل می دهد. . طبق کد

به گفته صادقی، در صورتی که دارنده کارت پس از ده روز برای دریافت آن به جایگاه مراجعه نکند، سوخت باقیمانده را به منطقه مربوطه تحویل خواهد داد.

وی گفت: علاوه بر این در صورتی که مالکان خودرو چندین بار کد کارت سوخت را اشتباه وارد کنند، کارت به صورت خودکار مسدود می شود و مالک باید با مشخصات خودرو به محوطه جایگاه سوخت مراجعه و کد قدیمی را حذف کند.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 600 هزار کارت در جایگاه‌های کشور رها شده و نزدیک به 270 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت شخصی خود به جایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

صادقی تصریح کرد: ندادن کارت سوخت به دیگران برای سوخت گیری موضوعی است که می تواند از سوء استفاده سودجویان جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.