افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

صیادمنش: 200 درصد توانم را برای تیم ملی می گذارم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 239246
صیادمنش: 200 درصد توانم را برای تیم ملی می گذارم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار صیادمنش درباره دیدار مقابل ترکمنستان که با برتری ۵ بر صفر تیم ایران همراه بود، گفت: بازی بسیار خوبی بود و عملکرد بازیکنان عالی بود. کادرفنی تیم ملی جوان با شیب ملایمی بوده که امیدوارم ادامه داشته باشد و با توجه به شناخت بالای اعضای کادرفنی مطمئنا بهترین بازیکنان به […]

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار صیادمنش درباره دیدار مقابل ترکمنستان که با برتری ۵ بر صفر تیم ایران همراه بود، گفت: بازی بسیار خوبی بود و عملکرد بازیکنان عالی بود. کادرفنی تیم ملی جوان با شیب ملایمی بوده که امیدوارم ادامه داشته باشد و با توجه به شناخت بالای اعضای کادرفنی مطمئنا بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در خصوص غیبت خود در جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: قبل از جام جهانی حضور پررنگی در تمرکزهای تیم ملی داشتم اما نزدیک جام جهانی مصدوم شدم و نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم.

صیادمنش در پاسخ به این سوال که آیا یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی برای حضور در جام ملت های 2023 با شما تماس گرفته است، گفت: هر زمانی که در هر تیمی باشم بهترین عملکردم را نشان می دهم و این مشکل در تیم ملی دو چیز است. و سعی می کنم 200 درصد از خودم را برای تیم ملی بگذارم. اما هیچکس در مورد حضور در جام ملت های آسیا با من صحبت نکرد.

وی افزود: دوست دارم مثل سایر بازیکنان به تیم ملی دعوت شوم و برای ایران بازی کنم و اگر دعوت نمی شدم خیلی ناراحت می شدم.

مهاجم تیم ملی بلژیک و باشگاه وسترلو درباره پیشنهاد باشگاه آرسنال گفت: زمانی که در هال سیتی بودم، افرادی که مسئول جذب استعدادها از باشگاه آرسنال بودند مرا دنبال می کردند اما هیچ وقت پیشنهاد رسمی از این باشگاه دریافت نکردم. باشگاه. .

او درباره جدایی از هال سیتی گفت: دوست داشتم مدت طولانی تری برای تیمم بازی کنم و این قصد سرمربی تیم نبود و ما به نتیجه دوستانه رسیدیم که باید هال سیتی را ترک کنم. حتی زمانی که مهاجم جدید را خریدند، من در هال سیتی بودم، اما جدایی من ربطی به او نداشت و در فضای دوستانه هال سیتی را ترک کردم.

صیادمنش در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال اظهار داشت: در این مدت هیچ پیشنهادی از استقلال تهران دریافت نکرده ام و در حال حاضر ترجیح می دهم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم اما خیلی دوست دارم به استقلال و فضای دوستانه برگردم. که هواداران در اختیار بازیکنان قرار می دهند». من می خواهم دوباره آن را زندگی کنم.

لژیونر فوتبال ایران در خصوص حضور در لیگ بلژیک گفت: بلژیک لیگ بسیار خوبی دارد و بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا به تیم های دیگر حاضر در این کشور رفته اند و همچنین دوست دارم دوباره دیده شوم و قدرت به فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.