افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

تقویت سپاه و بسیج راهی برای ایجاد وحدت در کشور است

  • کد خبر : 239220
تقویت سپاه و بسیج راهی برای ایجاد وحدت در کشور است

آفتاب نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نیکونم در خطبه های نماز جمعه 12 فروردین ماه شهرکرد ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عید نوروز گفت: انشاءالله بتوانیم از عنایات آن حضرت بهره مند شویم. ماه مبارک رمضان در تمام طول سال با انجام وظایف خود می توانیم با تفکر وارد سال جدید شویم. جهادگران و […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نیکونم در خطبه های نماز جمعه 12 فروردین ماه شهرکرد ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عید نوروز گفت: انشاءالله بتوانیم از عنایات آن حضرت بهره مند شویم. ماه مبارک رمضان در تمام طول سال با انجام وظایف خود می توانیم با تفکر وارد سال جدید شویم. جهادگران و جهادگران برای رسیدن به اهداف مشخص شده اقدام می کنند.

وی توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جدید به ویژه در راستای تقوای سیاسی را مهم دانست و گفت: اولین محور توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی باید جامعه را امیدوار کند که در سال جدید بتوانیم بر یأس، تنبلی و رکود غلبه کنیم. جلوگيري كنيم و با اميد به حركت خود ادامه دهيم.

نکونام پیشرفت های صورت گرفته در حیات جمهوری اسلامی ایران را مایه امید دانست و تصریح کرد: ما از ابتدا جلو رفته ایم و این نشانه امید است و تنها جامعه ای با گذشته سیاه ناامید است.

وی وحدت را دومین موضوع مهم رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: وحدت موضوع مهمی در جامعه اسلامی است که باید به آن توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در استان وحدت بین هیئات دینی، وحدت بین مردم و مسئولان، وحدت گروه های جهادی و فعالان اجتماعی و وحدت بین فرهیختگان، دانشگاهیان و اتحادیه ها را از مهم ترین ابعاد جامعه اسلامی دانست. تصریح کرد: در جامعه کنونی ما به جای ایجاد همدلی و اتحاد، زیر سوال بردن یکدیگر دیده می شود که باید اصلاح شود.

نکونام افزود: وحدت فقط در داخل شهرها خلاصه نمی شود و باید در ایران اسلامی وحدت غیرشهری، وحدت ولایی و وحدت ملی و ملی شکل بگیرد.

وی ماندن در راه ولایت، کمک و نصیحت یکدیگر و با خیرخواهی را ایجاد وحدت سیاسی در جامعه دانست و گفت: باید با همدلی و هم افزایی به وحدت در جامعه اهتمام و تقویت کنیم و همچنین سپاه و سپاه را تقویت کنیم. بسیج راهی برای ایجاد وحدت به سمت تو می رود.

نکونام موضوع مهم دیگری را در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مبنی بر نامگذاری سال 1403 به عنوان سال کبیسه تولید با مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: تولید در همه زمینه ها از جمله صنایع مادر، صنایع داروسازی، صنایع عفاف و حجاب و… ایجاد اشتغال می کند و برای کشور لازم است.

وی با اشاره به برنامه هفتم توسعه کشور مبنی بر اینکه 90 درصد کالاهای اساسی باید در کشور تولید شود، گفت: این امر مستلزم مشارکت همه مردم است و تولید باید به گونه ای ساماندهی شود که برای مردم نشاط آور باشد. .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با توجه به فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نامگذاری این روز به عنوان روز تکریم خیرین در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، گفت: وجود دارد. تفرقه در جامعه آن زمان، شخصیت شکنی و نفرت پراکنی علیه. دلایلی وجود داشت که امامان معصوم مجبور به ماندن در خانه شدند.

نکونام عبرت گرفتن از گذشته و سوق دادن جامعه به سمت اصلاح را مهم دانست و افزود: خیرین برای انجام امور خیر خود از فضایل مالی و اخلاقی امام حسن مجتبی (علیه السلام) الگو بگیرند.

وی در پایان حمایت از مردم مقتدر غزه در سال جدید را مهم دانست و گفت: به نظر می رسد صهیونیست ها هنوز نفهمیده اند که در هر صورت شکست خورده اند و دیر یا زود دنیا از جنایات آنها مطلع خواهد شد. . و باید با شرم به نابودی آن بیندیشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.