افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

لباس هایی که شما را جوان تر نشان می دهد / چه زمانی 50 ساله شدید؟ انقدر خوش سلیقه باش و سی بگیر.

  • کد خبر : 238969
لباس هایی که شما را جوان تر نشان می دهد / چه زمانی 50 ساله شدید؟  انقدر خوش سلیقه باش و سی بگیر.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل و دنیای مد برای خود دنیایی است. ما افراد در سنین مختلف بر اساس خواسته ها و انتظارات خود لباس هایمان را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، وقتی نوجوان هستید، قطعاً به هیچ چیز جز ترندها و جذابیت فکر نمی کنید، اما در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل و دنیای مد برای خود دنیایی است. ما افراد در سنین مختلف بر اساس خواسته ها و انتظارات خود لباس هایمان را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، وقتی نوجوان هستید، قطعاً به هیچ چیز جز ترندها و جذابیت فکر نمی کنید، اما در پنجاه سالگی، دائماً به این فکر می کنید که چه بپوشید تا جوان تر به نظر برسید. بگذار جوانتر باشم و آنچه را که به وضوح نمی بینم! بله، بدون شک همه ما ناخودآگاه در این تونل زمان و درگیری می افتیم و مشخصه آن این است که هیچکس نمی خواهد پیر به نظر برسد. اما برای رسیدن به چنین هدفی چه باید کرد؟

راهی هست؟ در اینجا باید بگوییم بله. شما یک خانم زیبا و محترم می توانید به راحتی و با رعایت نکاتی از استایل خود به سن کوچکتر از خود برسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ما را دنبال کنید.

آیا هنوز مشکی می پوشی؟

در واقع، لباس های تیره شما را حتی از سن 50 سالگی پیرتر نشان می دهد. اما از طرفی لباس های رنگی دقیقا تاثیر معکوس دارد و سن کمتری را نشان می دهد.

کاهش سن با لباس

از سادگی در سبک خودداری کنید. این شجاعت عالی است

از سبک های ساده استفاده نکنید. به عنوان مثال، یک تی شرت سفید یا یک شلوار راسته که در دهه بیست و چند سالگی شما عالی به نظر می رسد، شما را در دهه 50 خود بسیار چشمگیر نشان نمی دهد.

آنچه مشهود است این است که لباس پوشیدن برای زنان میانسال چندان جذاب نیست و آنها را در همان سنی که هستند و از جوانی دور نگه می دارد. در عوض، می توانید یک تی شرت راه راه بپوشید یا یک روسری ابریشمی چاپ شده را دور گردن خود ببندید و زیبایی خود را فوق العاده کنید.

شلوار گشاد بپوشید و از پوشیدن گوشواره های بزرگ نترسید. به این ترتیب ظاهر شما جسورتر و جوان تر به نظر می رسد.

خانم زیبا، باید بدانید که طرح هایی مانند گل های بزرگ با رنگ های قوی (نه ملایم، رنگ های پاستلی) یا لباس هایی با راه راه های ضخیم، روشی جذاب برای پیر نشدن هستند. داشتن رنگ های نزدیک به صورت شما بیشتر از یک کرم جوان کننده می تواند به شما کمک کند.

کاهش سن با لباس

شما نیازی به مراقبت از موهای خود ندارید

اگر موهای شما بیش از حد رشد می کند یا اگر آنها را رها کرده اید و اصلا اجازه نمی دهید رشد کنند، هر دو نشانه پیری هستند. موهای خود را مرتب نگه دارید.

در واقع موهای براق، خوش رنگ و مرتب نقش بسیار مهمی در این هدف دارند و می توانند شما را جذاب تر نشان دهند. باید توجه داشته باشید که باید بیشتر از دوران جوانی به این موضوع توجه کنید.

به عبارت ساده، ظاهر طبیعی شما در 30 سالگی ممکن است باعث شود که اکنون که 50 ساله هستید خسته به نظر برسید.

کاهش سن با لباس

لباس بدون آستین می پوشی!

در حین خرید، ممکن است یک لباس زیبا و بدون آستین ببینید که اتفاقاً اندازه شماست، اما آیا فکر می‌کنید می‌توانید آن را با کت یا کت بپوشید تا بازوهایتان نمایان نشوند؟ اگر برای دیدن بازوهای خود آماده نیستید، لباس بدون آستین نخرید! زیرا بازوهایی که حالت خوبی ندارند می توانند سن بالا را نشان دهند.

اما اگر بازوهای خوش فرمی دارید، این یک ویژگی استثنایی برای سن شما محسوب می شود و در واقع محدودیتی برای پوشیدن لباس های بدون آستین ندارید. از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

شما عینک آفتابی خود را فراموش می کنید

بسیاری از خانم ها هستند که در سنین بالا از عینک آفتابی استفاده نمی کنند، در حالی که عینک آفتابی از اکسسوری هایی محسوب می شود که بسیار شیک است و می تواند عیوب را به زیبایی بپوشاند.

کاهش سن با لباس



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.