افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

مجلس می تواند با مشارکت مردم در جهش تولید نقش اساسی داشته باشد

  • کد خبر : 238860

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: مبنای اساسی همکاری مردم در توسعه تولید فرهنگ است که بر اساس شناخت دقیق نقش و مسئولیت مردم در توسعه کشور، افزایش می یابد. انگیزه، اراده و تمایل عموم مردم برای غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور. گزارش کردن خبرگزاری رادیو به گزارش خانه ملت، احمد راستینه افزود: نامگذاری امسال […]

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: مبنای اساسی همکاری مردم در توسعه تولید فرهنگ است که بر اساس شناخت دقیق نقش و مسئولیت مردم در توسعه کشور، افزایش می یابد. انگیزه، اراده و تمایل عموم مردم برای غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور.

گزارش کردن خبرگزاری رادیو به گزارش خانه ملت، احمد راستینه افزود: نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب فرزانه بسیار هوشمندانه است، شرایط اقتصادی کشور باید در مسیر تحول قرار گیرند و این مهم در سایه عملکرد دولت و با همکاری مردم است. تولید سایه امکان پذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت باید شرایط را برای مردمی شدن اقتصاد فراهم کند. وی افزود: دولت ها باید بتوانند موانع تولید را برطرف کنند، تسهیلات لازم را برای حمایت از سرمایه گذاران فراهم کنند، حضور مردم را برای سرمایه گذاری تسهیل کنند و دانش اقتصادی آحاد جامعه را افزایش دهند تا در رونق تولید نقش آفرینی کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش کلیدی مردم و مشارکت آنها در جهت دهی سرمایه هایشان به سمت تولید بسیار مهم است، تصریح کرد: در واقع هر دو موضوع در فرهنگ غنی، مشارکت مدنی و افزایش توان است. انگیزه توده های مختلف مردم در ایران عزیز امکان نقش آفرینی و پیشرفت دارد.

راستینه نقش مجلس را در تحقق شعار سال بسیار مهم دانست و گفت: قوه مقننه می تواند با تصویب قوانین موثر و برداشتن گامی بلند برای «جهش تولید با» نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد. مشارکت شهر».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.