افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

هشدار صهیونیست ها درباره کشتار در بیمارستان شفا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 238817
هشدار صهیونیست ها درباره کشتار در بیمارستان شفا – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد که عملیات ما در مجتمع پزشکی شفا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ظالمانه هشدار داد که اگر مردم در بیمارستان حبس شوند. شفا اگر تسلیم نشوید کشته خواهند شد. ساعاتی پیش، یکی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد که عملیات ما در مجتمع پزشکی شفا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ظالمانه هشدار داد که اگر مردم در بیمارستان حبس شوند. شفا اگر تسلیم نشوید کشته خواهند شد.

ساعاتی پیش، یکی از مقامات امنیتی حماس به الجزیره گفت که گزارش‌های رسانه‌های عبری درباره بازداشت ده‌ها تن از رهبران مقاومت در بیمارستان سیکاتریزاسیون منتشر شده است، صحت ندارد.

به گفته این مقام امنیتی 3 عکس از لیست ادعایی ارتش اسرائيل در مورد دستگیری رهبران حماس در بیمارستان شفا، اینها پزشکانی هستند که قبلا توسط اشغالگران دستگیر شده بودند.

این مقام حماس همچنین افزود که تصاویر دیگری نیز در فهرست ادعایی وجود دارد. اسرائيل درباره رهبران حماس که در بیمارستان شفا دستگیر شدند. این عکس متعلق به افرادی است که در حال حاضر در خارج از غزه هستند و عکس های دیگر مربوط به شهدا است.

این مقام حماس در ادامه تاکید کرد که این ادعاها اسرائيل در چارچوب جنگ روانی و اخلاقی علیه مقاومت ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته با توپخانه و حملات هوایی سنگین به بیمارستان شفا در شهر غزه حمله کرده و همزمان با این حملات، نیروهای اشغالگر اسرائیلی آنها همچنین به سمت این بیمارستان تیراندازی گسترده ای کردند و اطراف آن را محاصره کردند.

منابع فلسطینی از شهادت و مجروح شدن ده ها فلسطینی در حمله صهیونیست ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیماران، خبرنگاران و پرسنل پزشکی در داخل این بیمارستان محاصره شده اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت غزه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا اعلام کرد که دشمن قصد دارد جهان را فریب دهد و با طرح ادعاهای واهی، حمله به بیمارستان شفا را توجیه کند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای دشمن صهیونیستی را مسئول جان کادر درمانی و صدها فلسطینی آواره، بیمار و مجروح در مجتمع بیمارستانی شفا در شهر غزه دانست.

در همین حال رسانه های عبری زبان معروف به «کانال 13 اسرائيلدر گزارشی نادر از وضعیت میدان جنگ برای نیروهای مسلح این رژیم. متاسفم نوار توصیف شده

این رسانه در گزارشی از جنگ غزه گفت: وضعیت غم انگیز است الهام بخش یعنی ما بسیاری از کشورهای دوست را از دست داده ایم و نگران آسیب به زنجیره هستیم. عرضه سلاح و مهمات وجود دارد».

شب گذشته رسانه آمریکایی NBC News گزارش داد که مقامات سابق آمریکا در نامه ای از بایدن خواستند اسرائيل آنها نسبت به سلب حقوق فلسطینیان هشدار می دهند.

از سوی دیگر روزنامه تلگراف لندن گزارش داد که انگلستان اسرائيل هشدار داد که اگر قوانین بین بین المللی رعایت نمی کند و اجازه ورود کمک ها به غزه را نمی دهد، عرضه او سلاح های خود را متوقف خواهد کرد.

به نوشته روزنامه تلگراف، وزیر خارجه انگلیس در مذاکرات اخیر خود این هشدار را به مقامات اسرائیلی ابلاغ کرده است.

تلگراف همچنین به نقل از مقامات انگلیسی نوشت: ما دائما در حال مذاکره با تل آویو در مورد حقوق بشردوستانه بین المللی هستیم و اوضاع را زیر نظر داریم.

دیروز تارنمای شبکه الجزیره به نقل از رسانه های عبری اعلام کرد که گروهی از بستگان و دوستان اسرای صهیونیستی حاضر در نوار غزه برای ارسال این پیام به کابینه بنیامین نتانیاهو، راه اصلی تل آویو را مسدود کردند تا با تبادل اسرا با آنها موافقت شود. حماس معترضان بنرهایی با مضمون «این وظیفه شماست، بدون توافق (آتش بس) از قطر برنگرد» را به سمت نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمل می کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.