افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

برای مشارکت مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و تولید استان بوشهر فرش قرمز پهن می کنیم.

  • کد خبر : 238737
برای مشارکت مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و تولید استان بوشهر فرش قرمز پهن می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، نشست فرماندهان ارشد ارتش استان بوشهر و فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان عصر پنجشنبه با حضور استاندار بوشهر و سردار تنگسیری فرمانده کل سپاه در بوشهر برگزار شد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. استاندار بوشهر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم […]

به گزارش خبرنگار بازار، نشست فرماندهان ارشد ارتش استان بوشهر و فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان عصر پنجشنبه با حضور استاندار بوشهر و سردار تنگسیری فرمانده کل سپاه در بوشهر برگزار شد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

استاندار بوشهر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش در تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است. ” انقلاب اسلامی است و همه ما موظفیم این شعار را محقق کنیم: مراقب سال و جهش تولید باشیم و شبانه روز کار کنیم.

احمد محمدی زاده افزود: در دو سال گذشته کارهای بزرگی در استان بوشهر برای تقویت اقتصاد دریامحور و مردمی شدن دولت انجام شده و به فضل الهی امسال این روند با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با مشارکت و حضور داوطلبانه نیروهای مردمی و بسیجی پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی نیز اگر مردم مشارکت و همراهی کنند قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در پایان دوران دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان و فرماندهان جنگ تحمیلی مورد تقدیر و تجلیل مردم قرار گرفتند و با وجود گذشت چندین دهه، همچنان شاهد احترام مردم به مقام معظم رهبری هستیم. جانبازان از جهاد و شهادت

محمدی زاده تصریح کرد: بدون شک در پایان جنگ اقتصادی مردم قدردان فرماندهان جنگ اقتصادی خواهند بود.

وی یادآور شد: بسترهای لازم برای مشارکت مردم شهری و روستایی و بخش خصوصی در پروژه های بزرگ اقتصادی به ویژه در حوزه دریایی فراهم است و مسئولان استانی از روز اول شروع به حرکت به سمت تولید جهشی کرده اند. 1403.

استاندار بوشهر گفت: هرجا مردم وارد شدند موفق شدیم و اکنون فرش قرمز حضور مردم و بخش خصوصی را در اقتصاد، تولید و صنعت استان پهن می کنیم.

در این جلسه چند تن از فرماندهان سپاه نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و بر لزوم تلاش جمعی برای تحقق شعار سال تاکید شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.