افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

کنعانی ها: کمی عیدی به مردم دادیم/ زحمات بچه ها را دو گل زدم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 238701
کنعانی ها: کمی عیدی به مردم دادیم/ زحمات بچه ها را دو گل زدم – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال ایران گفت: خدا را شکر توانستیم مردم را خوشحال کنیم و کمی عیدی به آنها بدهیم. محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان با حضور در نشست خبری پس از بازی گفت: عید را به همه مردم و شما خبرنگاران تبریک می گویم. از […]

مدافع تیم فوتبال ایران گفت: خدا را شکر توانستیم مردم را خوشحال کنیم و کمی عیدی به آنها بدهیم.

محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان با حضور در نشست خبری پس از بازی گفت: عید را به همه مردم و شما خبرنگاران تبریک می گویم. از مردم و هوادارانی که آمدند، ما را حمایت کردند و این تشویق را به ما دادند تشکر می کنم. تونستیم دلشون رو روشن کنیم و یه عیدی بهشون بدیم و امیدوارم همین روند رو ادامه بدیم. خدا را شاکرم که وظایف محوله از سوی کادرفنی را انجام دادم و تلاش بچه ها را هم با دو گل به ثمر رساندم و انشاالله این روند را ادامه دهم.

وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در لیست اخیر تیم ملی و برای بازی امروز مقابل ترکمنستان گفت: قلعهنویی همیشه با ما و بزرگان تیم صحبت می کند و این انتقادات را دارد. من این را مدیون او هستم، زیرا او مرا در ملوان کشف کرد و به من یک بازی داد. این تجربه ای که الان در 29 سالگی پیدا کردم انشالله می توانم به جوانانی که در کنارمان هستند کمک کنم. کادر فنی از ما خواست که این مسائل را نه در زمین، بلکه در خارج از زمین با جوانان در میان بگذاریم. خارج از زمین مهم است و ما بیشتر صحبت می کنیم، زیرا اینها آینده فوتبال ما هستند. این تغییر نسل و تلفیق جوانان و افراد با تجربه می تواند برای آینده مثمر ثمر باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کنعانی زادگان گفت: قلانوی و بزرگان تیم در مورد امین حزباوی و سامان فلاح که در دقایق پایانی وارد زمین شدند همیشه می گویند باید قدر این پیراهن را بدانید چون نماینده 80 میلیون هستید. همیشه سعی کنید جایگاه خود را حفظ کنید و بهترین رفتار خود را در خارج از زمین و بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشید. همه جوانان می دانند که باید قدر این پیراهن را بدانند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند. در مورد تبریک تولدم هم باید بگویم که فکر می کنم گلی که زدم هدیه خوبی برای مردم کشورم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)