افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

زاهدی: درویش صادقانه گفت پرسپولیس باید از جدایی سود ببرد/ 300 هزار دلار به پرسپولیس دادم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 238444
زاهدی: درویش صادقانه گفت پرسپولیس باید از جدایی سود ببرد/ 300 هزار دلار به پرسپولیس دادم – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه صمیمانه از این تیم جدا شده است، گفت: بیش از آنچه دریافت کرده ام به پرسپولیس پول داده ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. شهاب زاهدی درباره حضورش در جی لیگ ژاپن گفت: اسم تیم من در ژاپن آویسپا فوکوئوکا است و مردم فوکوکا بسیار […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه صمیمانه از این تیم جدا شده است، گفت: بیش از آنچه دریافت کرده ام به پرسپولیس پول داده ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

شهاب زاهدی درباره حضورش در جی لیگ ژاپن گفت: اسم تیم من در ژاپن آویسپا فوکوئوکا است و مردم فوکوکا بسیار صمیمی هستند و از زمانی که وارد ژاپن شدم همیشه به من احترام گذاشته اند و اینطور نیست. برای آنها مهم است که بازیکن ملیت خودشان باشد یا اگر خارجی است تحت هر شرایطی به آن احترام می گذارند من هنوز در هتل هستم و باید حداقل 12 روز دیگر اینجا بمانم و بعد از آن خانه جدید من آماده خواهد شد. .

وی ادامه داد: من اولین بازیکن ایرانی در جی لیگ ژاپن هستم و کارها در اینجا تا حد زیادی بر اساس اصول و نظم است و بدون نظم نمی توان کاری انجام داد.

زاهدی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط است یا خیر، گفت: من با همه همبازی ها و افراد باشگاه در ارتباط هستم و در مدتی که در پرسپولیس بودم همه با من خوب بودند و ما همه آنها برای بردن پرچم با هم کار کردند. پرسپولیس در اوج است. فکر می کنم در نیم فصل اول در جایگاهی بودیم که شایسته آن بودیم و شرایط خوبی داشتیم.

زاهدی در خصوص جدایی اش از پرسپولیس گفت: خیلی ها در رسانه ها می خواستند رابطه من با باشگاه و هواداران را از بین ببرند. از روز اولی که این پیشنهاد را دریافت کردم، در مورد آن با مدیران باشگاه صحبت کردم و چیز خاصی نبود. تا آخرین لحظه که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم با جان و دل برای این تیم بازی کردم.

وی در خصوص مبلغی که برای انتقالش به باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است، گفت: در فوتبال اصلا به مسائل اقتصادی اهمیت نمی دهم. وقتی این پیشنهاد آمد بدون توجه به مشکلات مالی با مدیریت باشگاه صحبت کردم و گفتم این پیشنهاد را دارم و آقای درویش هم صمیمانه گفت که فهمیده اما رفتن او باید برای پرسپولیس سود داشته باشد. با توجه به مبلغی که خودم پرداخت کردم و قسمت زیادی از 70 درصد قراردادم باقی ماند که کاملا بخشیدم و علاوه بر آن مبلغ جداگانه ای بابت دریافت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردم که در مجموع حدود 300 هزار دلار بود. من تقریباً دوبرابر مبلغی را که از ابتدای فصل از باشگاه دریافت کردم، به اضافه 70 درصدی که دادم، یعنی تقریباً 20 میلیارد، به باشگاه پرداخت کردم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)