افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

Xiaomi Civ 4 Pro: یک پرچمدار برای زنان با تمرکز بر طراحی و دوربین

  • کد خبر : 238421
Xiaomi Civ 4 Pro: یک پرچمدار برای زنان با تمرکز بر طراحی و دوربین

امروز طبق برنامه فوق، شیائومی گوشی هوشمند Civi 4 Pro را در بازار خانگی خود یعنی چین عرضه کرد. این دستگاه جدیدترین عضو خانواده Civvy است که در ابتدا به طور خاص برای زنان طراحی شده بود، اما اکنون طیف وسیع تری از کاربران را به خود جذب کرده است. موفقیت سری Civ عمدتا به […]

امروز طبق برنامه فوق، شیائومی گوشی هوشمند Civi 4 Pro را در بازار خانگی خود یعنی چین عرضه کرد. این دستگاه جدیدترین عضو خانواده Civvy است که در ابتدا به طور خاص برای زنان طراحی شده بود، اما اکنون طیف وسیع تری از کاربران را به خود جذب کرده است. موفقیت سری Civ عمدتا به دلیل طراحی جذاب و سخت افزار قدرتمند و پیشرفته آن است و حالا ببینیم شیائومی سیو 4 پرو چه چیزی ارائه می دهد.در آینده با ما در اسمارتک نیوز همراه باشید تا مشخصات را با هم مرور کنیم و ویژگی های این گوشی

طراحی و صفحه نمایش Xiaomi Civ 4 Pro

شیائومی Sivi 4 Pro بر اساس همان سبک طراحی Sivi 3 ساخته شده و خبری از تغییرات اساسی و انقلابی نیست. در پشت گوشی، جزیره دوربین دایره ای شکلی را می بینیم که سه لنز دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. جزیره دوربین توسط یک حلقه فلزی بافتی احاطه شده است که با رنگ پنل پشتی مطابقت دارد.

در مورد رنگ نیز باید گفت که Sivy 4 Pro به غیر از رنگ های نسخه ویژه، چهار گزینه را به خریداران ارائه می دهد که عبارتند از: سبز، صورتی، آبی و مشکی. در این میان، نسخه سبز (یا همانطور که خود شیائومی آن را “سبز بهاری” می نامد) به دلیل پوشش براق خود، با رنگ ها و الگوهای بهاری زنده که شبیه جریان آب است که از طریق فرآیند منحصر به فرد “طلای رنگارنگ” به دست آمده است، متمایز است. ظاهر بسیار جذاب نسخه سبز بهار همچنین دارای یک پنل پشتی بافت دار است که احتمالاً از چرم مصنوعی ساخته شده است.

فریم گوشی کاملا صاف و مسطح است و البته لبه های آن کمی انحنا دارد تا در دست گرفتن آن راحت باشد. در قسمت جلو یک صفحه نمایش با انحنای ملایم در لبه ها وجود دارد که دور تا دور آن لبه های بسیار باریکی دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر در بالا، کنار و پایین به ترتیب 1.6 میلی متر، 1.44 میلی متر و 2.02 میلی متر هستند. صفحه نمایش Xiaomi Civ 4 Pro دارای ابعاد 6.55 اینچ با وضوح 2750 در 1236 پیکسل و تراکم پیکسلی 460ppi است. این صفحه نمایش به طور کامل طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز را ارائه می دهد و می تواند حداکثر روشنایی 3000 نیت را داشته باشد. همچنین از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند و دارای ویژگی Wet Touch است که از لمس ناخواسته در هنگام خیس بودن صفحه نمایش گوشی جلوگیری می کند.

شیائومی سیویل 4 پرو
نسخه معمولی Xiaomi Civ 4 Pro در رنگ های سبز، صورتی، آبی و مشکی تولید شده است.

علاوه بر همه اینها، صفحه نمایش دارای یک بریدگی کپسولی شکل است که دو لنز دوربین در آن تعبیه شده است. صفحه نمایش Civ 4 Pro توسط Gorilla Glass Victus 2 که محصول شرکت نام آشنای Corning است محافظت می شود و برای باز شدن آسان قفل، اسکنر اثر انگشت زیر پنل نمایشگر قرار داده شده است. Xiaomi Civ 4 Pro همچنین از سیستم بلندگوی استریو برای پخش صدا استفاده می کند. ضخامت کل بدنه 7.45 میلی متر و وزن آن 179 گرم است.

سخت افزار داخلی و عملکرد Xiaomi Civ 4 Pro

در داخل، Civ 4 Pro از نسل سوم پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 8S استفاده می کند که با استفاده از فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است و سرعت کلاک پایه 3.0 گیگاهرتز را بر روی هسته اصلی Cortex خود ارائه می دهد. X4. این پردازنده با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 جفت شده است. شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی می‌تواند میانگین نرخ فریم 59.4 فریم بر ثانیه را در طول 30 دقیقه اجرای Genshin Impact حفظ کند که واقعا ایده‌آل است. تراشه مدرن و قدرتمند نسل سوم Snapdragon 8S نیز سرعت قابل توجهی را برای برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم می کند.

شیائومی سیویل 4 پرو
نسخه ویژه Xiaomi Civ 4 Pro در سه رنگ عرضه خواهد شد.

Xiaomi Civ 4 Pro انرژی خود را از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی می گیرد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند و طبق ادعای سازنده، می تواند باتری را در 40 دقیقه به طور کامل شارژ کند. برای کنترل دما، این گوشی از سیستم خنک کننده مبتنی بر محفظه بخار با مساحت 4184 میلی متر مربع استفاده می کند. در بخش نرم افزار، Civ 4 Pro رابط کاربری جدید شیائومی به نام HyperOS را اجرا می کند که بر اساس اندروید 14 طراحی شده است.

از نظر اتصال، این گوشی از شبکه های 5G، وای فای دو بانده 6 و بلوتوث نسخه 5.4 با پشتیبانی AAC/LDAC/LHDC پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دارای ارتباطات میدان نزدیک (NFC) و مادون قرمز است. برای ناوبری، این گوشی موقعیت یابی را با کمک سیستم های Beidou، GPS، Galileo، GLONASS، QZSS و AGNSS ارائه می دهد.

شیائومی سیویل 4 پرو

مشخصات دوربین Xiaomi Civ 4 Pro

سیستم دوربین یکی دیگر از بخش‌های کلیدی است که شیائومی در آن پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. Civ 4 Pro از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision Light Fusion 800 با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در پشت لنز Leica Summilux استفاده می کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر با سنسور JN1 سامسونگ برای عکاسی پرتره و لنز تله فوتو با دیافراگم f/1.98 و فوکوس خودکار است. دوربین سوم در پشت این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.2 است.

در قسمت جلویی، همانطور که گفتیم، گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه است که شامل سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی با میدان دید 78 درجه، دیافراگم f/2.0، زوم تا 2 برابر در پرتره های نزدیک و خودکار است. تمرکز. دوربین دوم همچنین دارای سنسور 32 مگاپیکسلی با زاویه دید 100 درجه فوق عریض، کیفیت تصویر فوق العاده شفاف 4K، الگوریتم تصحیح اعوجاج مبتنی بر هوش مصنوعی، دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) است. ) برای ضبط ویدیو. تمامی دوربین های شیائومی سیو 4 پرو از تنظیمات انحصاری لایکا و حالت های عکاسی ویژه این شرکت استفاده می کنند.

شیائومی سیویل 4 پرو

قیمت و زمان عرضه Xiaomi Civ 4 Pro

فروش Xiaomi Civ 4 Pro از تاریخ 26 مارس (7 فروردین) آغاز می شود و قیمت مدل های مختلف آن به شرح زیر است:

  • نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 2999 یوان (417 دلار)
  • 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت نسخه حافظه داخلی: 3299 یوان (458 دلار)
  • نسخه ویژه با 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی: 3599 یوان (500 دلار)

در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه جهانی این گوشی در دست نیست. با این حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که Civvy 4 Pro به زودی در بازار هند نیز عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.