افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

گفتم مانتو یقه امریکایی / انواع مدل ها باهاش ​​اینجوری تو عید به چشم میای

  • کد خبر : 238408
گفتم مانتو یقه امریکایی / انواع مدل ها باهاش ​​اینجوری تو عید به چشم میای

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل برای خانم ها بسیار مهم است. البته مدل مو و آراستگی واقعاً تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و آنچه مشخص است این است که همه مردم می خواهند به سبک و سلیقه ای که برای زیباترین انتخاب می کنند، خودشان باشند. اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل برای خانم ها بسیار مهم است. البته مدل مو و آراستگی واقعاً تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و آنچه مشخص است این است که همه مردم می خواهند به سبک و سلیقه ای که برای زیباترین انتخاب می کنند، خودشان باشند. اما در حقیقت مدل مو برای خانم ها سخت تر است زیرا برای داشتن یک لباس کامل به لباس های بیشتری نیاز دارند. فکر می کنید امشب به یک افطاری یا یک عید دیدنی دعوت شده اید. آقای خونو کت و شلوار هوشمندی دارد که با پیراهن، کفش و ساعتش می پوشد. اما خانم چطور؟ خانم خانه نه تنها باید به فکر مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال، آرایش و لاک ناخن باشد، بلکه باید به این فکر کند که در فضای مهمانی مناسب چه بپوشد! خب نمیشه تو کت بشین! و این دقیقاً همان تفاوتی است که بین لباس مردانه و زنانه گفتیم.

جدای از این ها، اگر بخواهیم کمی دقیق تر باشیم، باید بگوییم که کت در استایل زنانه بسیار مهم است. انتخاب مانتو کار بسیار دشواری است، بنابراین یک زن به خانه می آید و ده بار فروشگاه را جستجو می کند و در نهایت ممکن است چیزی را دوست نداشته باشد! ما انواع مختلف مانتو داریم، اما مهم این است که کدام یک به شما می آید و چه ترندهایی دارد. تعدادی مانتو وجود دارند که می توانند تیپ ها و استایل های بسیاری را با مدل های خود بیان کنند. یکی از این مانتوها مدل های یقه آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر سوال شما این است که مدل مانتو با یقه آمریکایی چیست، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

ابتدا انواع مانتوهای یقه آمریکایی را بشناسید.

در واقع این مدل گردن پرطرفدار انواع مختلفی دارد که با توجه به فرم اندام، قد و همچنین ترند روز و نوع استایلی که دارید می توانید آن ها را انتخاب و بپوشید. البته باید بدانید که یقه آمریکایی تک مدل نیست و سبک های مختلفی مانند یقه آمریکایی، برآمده، پهن، جدا شده، دوتایی و بلند وجود دارد که در این میان یقه آمریکایی از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند که به این مدل یقه، یقه اسپرت نیز می گویند.

برای اکثر خانم هایی که درشت اندام هستند اما قد کوتاهی دارند، گردن بلند و باریک برای رسیدن به نتیجه ایده آل و ظاهری شبیه به افرادی با اندام بلندتر توصیه می شود. اما برای افرادی که لاغر هستند و بالاتنه بلندی دارند از یقه های پهن آمریکایی نیز استفاده می شود و زیبا به نظر می رسند.

کت یقه آمریکایی

کیفیت خز داشتن یا نداشتن چقدر در زیبایی تاثیر دارد؟

جنس لباس مخصوصا کت بسیار مهم است. زیرا علاوه بر ظاهری که می تواند به راحتی فریاد بزند که چه کیفیت بالایی دارد و چه بی کیفیت، بر پایداری و دید بصری نیز بسیار تاثیر می گذارد. خیلی از خانم ها بر این عقیده اند که با پول یک مانتو گران قیمت، سه مانتو می خرم، اما ارزان تر، اما قطعاً اگر فقط یک مانتو بخرند، می تواند سال ها برایشان دوام بیاورد و باز هم شیک و زیبا به نظر برسد. از طرفی از نظر ظاهر کاملاً با متریال بی کیفیت متفاوت است و می تواند استایل شما را زیباتر و زیباتر جلوه دهد.

کت یقه آمریکایی

کت یقه آمریکایی

مانتوهایی با یقه آمریکایی چه نوع مانتوهایی هستند؟

در واقع مانتو با یقه آمریکایی معمولا از پارچه های سبک و نیمه سبک تهیه می شود. پارچه هایی مانند پشم، پنبه، نخ و خز.

طراحی و تولید این مانتوها بسیار متنوع است و می تواند مدرن و مدرن یا سنتی و کلاسیک باشد. برخی از آنها دکمه یا زیپ دارند تا بتوانید به راحتی آنها را باز و بسته کنید. این مدل مانتوها می توانند نظر بسیاری از خانم های خوش سلیقه را به خود جلب کنند و ظاهری زیبا و جذاب برای آن ها ایجاد کنند.

کت یقه آمریکایی

کت یقه آمریکایی

کت یقه آمریکایی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.