افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

گویندگان CBS شانس CFP آلاباما را در طول بازی عنوان SEC مطرح می کنند

  • کد خبر : 2384
گویندگان CBS شانس CFP آلاباما را در طول بازی عنوان SEC مطرح می کنند

جزر و مد زرشکی شماره 6 پس از پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس وحشی همچنان در حباب باقی می ماند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. شماره 6 آلاباما (10–2) از محبوبیت احتمالی در پلی آف فوتبال کالج امسال فاصله زیادی دارد، اما این امر باعث نشد که نیک سابان […]



جزر و مد زرشکی شماره 6 پس از پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس وحشی همچنان در حباب باقی می ماند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

شماره 6 آلاباما (10–2) از محبوبیت احتمالی در پلی آف فوتبال کالج امسال فاصله زیادی دارد، اما این امر باعث نشد که نیک سابان و کریمسون تاید راهی برای تبدیل شدن به بخشی از گفتگو که تیم ها شایسته آن هستند، پیدا کنند. چهار نفر برتر را کامل کنید.

همانطور که بحث در مورد شانس CFP Tide ادامه دارد، گرافیکی که در بازی عنوان SEC در روز شنبه بین شماره 1 جورجیا و شماره 14 LSU نشان داده شد، پس از اینکه گویندگان CBS مسیر بعید باما را برای صعود به پلی آف شکست دادند، در فضای مجازی پخش شد. برای کسانی که امتیاز خود را در خانه حفظ می‌کنند، مرکز SEC یکی از پنج کادر موجود در گرافیک را با شکست دادن کامل آبورن، 49–27، در Iron Bowl آخر هفته گذشته، بررسی کرد.

چهار نقطه صحبت باقی مانده بر روی آلاباما متمرکز بود که به LSU، شماره 3 TCU، شماره 4 USC و شماره 9 کلمسون نیاز دارد تا یکی از دو بازی باقیمانده خود را برای کمک به شانس خود ببازد. و طبق سرنوشت، هر چهار نتیجه در دو هفته گذشته محقق شده اند.

USC (11-2) و TCU (12-1) آخرین دومینوهایی بودند که پس از باخت به شماره 11 یوتا و شماره 10 ایالت کانزاس در بازی های عنوان کنفرانس خود در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب سقوط کردند. دو مورد ضروری دیگر The Tide آخر هفته گذشته وقتی LSU به تگزاس A&M باخت و Clemson به شماره 19 کارولینای جنوبی سقوط کرد.

با توجه به اینکه یکشنبه قرار است رتبه‌بندی نهایی CFP را ارائه کند، جالب است که ببینیم آیا این کمیته پس از در نظر گرفتن رویدادهای اخیر از آلاباما حمایت می‌کند یا خیر. اما، باز هم، جزر و مد هنوز برخی از چیزها را با وجود آنچه که در گرافیک مشخص شده است، علیه آنها کار می کند.

مانند شماره 5 ایالت اوهایو، آلاباما این فرصت را نداشت که امیدهای خود در CFP را با عنوان کنفرانس تقویت کند. علاوه بر این، هیچ تیم دو باختی از زمان شروع آن در سال 2015 تاکنون به پلی آف راه پیدا نکرده است، و جزر و مد را پس از حذف بازی ها به LSU و شماره 7 تنسی در این فصل، در موقعیت سخت تری قرار داده است.

  • CFB بیشتر: کالب ویلیامز: آسیب همسترینگ شبیه “بند لاستیکی قدیمی” بود
  • امیدهای پلی آف USC در بازی عنوان Pac-12 متوقف می شود
  • معنی باخت USC برای مسابقه پلی آف فوتبال کالج چیست
  • باما سنترال: آلاباما از یک تلاش دفاعی بزرگ برای درهم شکستن مرسر 88-52 استفاده می کند

برای پوشش بیشتر آلاباما، به باما مرکزی





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.