افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

با حمایت مردم از تولید ملی، متعهد به رونق تولید در سال جدید هستیم.

  • کد خبر : 238120
با حمایت مردم از تولید ملی، متعهد به رونق تولید در سال جدید هستیم.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، متن پیام علیمردان عظیمی به شرح زیر است: ای راهنمای دل ها و بینش ها، ای برنامه ریز شب ها و روزها، ای دگرگون کننده سال ها و حالات، ما را به بهترین حالت برگردان. دو چشمه پا به خانه دل و چشم ما نهاده است، یکی […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، متن پیام علیمردان عظیمی به شرح زیر است:

ای راهنمای دل ها و بینش ها، ای برنامه ریز شب ها و روزها، ای دگرگون کننده سال ها و حالات، ما را به بهترین حالت برگردان.

دو چشمه پا به خانه دل و چشم ما نهاده است، یکی دل و جان ما را جلا می دهد و دیگری طبیعت و دنیای ما را از شور زندگی لبریز می کند. خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرارسیدن عید نوروز را همزمان با بهار معنویت در کنار عزیزانمان جشن بگیریم که هر یک از این مناسبت ها مبارک ترین مناسبت ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای منطقه محسوب می شود. . .

ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور در سال گذشته در شرایط سخت تحریم، قیمت های اجباری، زیان انباشته و … مطابق با اهداف و برنامه های تولیدی، توسعه ای و خدماتی خود به دستاوردهای بزرگی دست یافت. افتتاح اولین خط تولید ملی کراس اوورها یکی از دستاوردهای مهم توسعه ای این شرکت بود و علاوه بر این، این شرکت در طول سال دستاوردهای چشمگیری در زمینه ارتقای محصول، اعمال 85 استاندارد و ارتقای کیفیت در 8 مورد خود داشته است. محصولات

از سوی دیگر در سال 1402 وزارت امنیت بیش از هر زمان دیگری بر لزوم ورود خودروهای برقی به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تاکید کرد که دلیل آن کمبود بنزین در کشور و گرانی واردات آن بود. و همچنین کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور به همین دلیل خودروساز اصلی کشور استفاده از ظرفیت خودروهای برقی را انتخاب کرد.

از این حیث، ایران خودرو که پیش از این خودروی برقی RERA را که یک محصول کراس اوور است، به روز و با استانداردهای جهانی ارائه کرده بود، در راستای تسریع در تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت واردات تاکسی های برقی حرکت کرد. وزارت کشور علاوه بر آماده سازی ظرفیت تولید انبوه خودروی برقی رایرا، باید از ظرفیت تاکسی های برقی وارداتی نیز بهره برد.

علاوه بر این در زمینه خودروهای تجاری نیز اقدام به تولید محصولات جدید و متنوع از جمله اتوبوس های برقی کرد و آمادگی خود را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با محصولات باکیفیت، افتتاح و راه اندازی خط تولید انبوه اتوبوس ها اعلام کرد. ، معرفی وانا. علاوه بر وانت ها به بازار و تحویل هزاران کامیون، آرناپلاس به وزارت کشور در سال 1402 توسط شرکت ایرانی خودرو دیزل در همین مسیر انجام شد.

در سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولیدی با مشارکت مردمی» نامیده شده است، خود را متعهد به جهش تولیدی با حمایت مردم از تولید ملی و داخلی می دانیم که با توجه به وی، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است. داخلی و ملی است و اگر رشد تولید ملی به نحو مطلوب انجام شود بسیاری از مسائل اقتصادی مانند تورم، اشتغال و ارزش پول ملی و مسائل اساسی اقتصاد به خوبی حل می شود. .

بر این اساس، گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1403 بر اساس تجربیات گذشته و چشم اندازهای آینده، ضمن حرکت در مسیر رشد، بهبود و هم افزایی، برنامه هایی را در زمینه های نیروی انسانی، تولید، کیفیت، توسعه، نوآوری و ارائه خدمات برتر تدوین می کند. . .با مشتریان پیگیری خواهد کرد.

همچنین در سال جدید افزایش تعداد تولیدات و تلاش برای افزایش کیفیت محصولات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری یکی از دغدغه های اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است چرا که مشتری رضایت و پاسخگویی کافی به نیازهای مردم شریف ایران تنها در گرو اجراست. برای پروژه های کیفی صحیح خواهد بود. با عنایت و یاری خداوند سعی در افزایش آمار موفقیت گروه صنعتی ایران خودرو در تمامی زمینه های فناوری، کیفیت، تولید، کاهش هزینه، توسعه و نوآوری با تفکر، کار و توان بیشتر و با برنامه ریزی دقیق، افزایش تولید را داریم. . توسعه، ارتقای کیفیت، تنوع سبد محصولات و تولید انبوه خودروهای جدید در دستور کار سال 1403 قرار گرفته است تا این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی ایستادگی کند.

فرارسیدن عید نوروز و بهار سال 1403 را به یکایک شما عزیزان صنعتگر گروه صنعتی ایران خودرو و خانواده های گرانقدرتان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عجل الله تعالی فرجه الشریف حضرت ولی عصر (عج) سالی سرشار از رحمت، برکت، آرامش، سلامتی و بهترین ها را برای شما آرزومندم.

همچنین از زحمات صادقانه و بی بدیل صنعتگران در مسیر اعتلای و اعتلای صنعت خودرو کشور قدردانی می کنم و مطمئنم در سال جدید با بهره گیری از خرد و قدرت صنعتگران کشور روزهای ماندگاری را رقم خواهیم زد. صنعتگران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.