افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

معجزه آبی زغالی در سبک; از مانتو آبی زغالی تا شال چاره ای نیست!

  • کد خبر : 23808
معجزه آبی زغالی در سبک;  از مانتو آبی زغالی تا شال چاره ای نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که همه رنگ ها تاثیر خاصی در ظاهر افراد دارند. اما آبی زغالی یکی از رنگ های سردی است که یکی از رنگ های اصلی و بسیار تاثیرگذار در چرخه رنگ به حساب می آید. این رنگ متعلق به خانواده آبی کلاسیک است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که همه رنگ ها تاثیر خاصی در ظاهر افراد دارند. اما آبی زغالی یکی از رنگ های سردی است که یکی از رنگ های اصلی و بسیار تاثیرگذار در چرخه رنگ به حساب می آید. این رنگ متعلق به خانواده آبی کلاسیک است و به عنوان رنگ سال 2020 معرفی شده است.البته جالب است بدانید که رنگ آبی زغالی تاریخ انقضا ندارد بنابراین می توانید از این رنگ زیبا در استایل خود استفاده کنید. فصل ها و در همه مناسبت ها به عنوان مثال، پوشیدن مانتو آبی زغالی محدود به فصل یا استایل خاصی نیست، می توانید این کت را برای تیپ های مختلف مانند رسمی یا حتی غیررسمی بپوشید. بنابراین فرقی نمی کند که به مهمانی بروید یا خیابان، زیرا در هر دو صورت می توانید از معجزه این رنگ برای تکمیل لباس خود استفاده کنید. رنگ آبی زغالی نمادی از صلح و آرامش است و دریا و آسمان را در ناخودآگاه افراد تداعی می کند. با پوشیدن شنل یا شنل آبی زغالی آرام و خونسرد به نظر می رسید. برای ترکیب لباس های دیگر با آبی زغالی، بهتر است رنگ های مکمل و خانواده آن ها را بشناسید و بین آن رنگ ها، لباس های دیگر استایل خود را انتخاب کنید.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به هماهنگی رنگ ها اهمیت می دهید و به استایل خود اهمیت می دهید، بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین تیپ های تابستانی آبی زغالی را در اختیار داشته باشید.

کت آبی زغالی

آبی زغالی را با بنفش یا سرخابی ترکیب کنید تا جادوی رنگ ها را ببینید

داشتن استایل شیک و هماهنگی استایل با ظاهر و موقعیت شما را چندین برابر زیباتر نشان می دهد. پس فراموش نکنید که اگر گران ترین لباس ها را دارید اما به هر دلیلی اصول و مهارت های لازم را برای هماهنگی با طرح و رنگ آن ندارید، ارزشی ندارد و حتی می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بهتر است رنگ های مکمل و هماهنگ آبی بنزینی را برای ترکیب با این رنگ انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب اول در استایل تابستانی سرخابی یا بنفش است که این دو رنگ در کنار آبی زغالی ترکیب زیبایی را ایجاد خواهند کرد.

کت آبی زغالی

کت آبی زغالی

از رنگ های خنثی در کنار آبی زغالی غافل نشوید

یکی از گزینه های کمک سبک که همیشه مانند یک فرشته نجات به کمک ما می آید، استفاده از رنگ های خنثی برای هماهنگی با لباس هایمان است. بنابراین، اگر به دنبال گزینه ای سریع و مطمئن هستید، می توانید کت آبی زغالی خود را با رنگ هایی مانند سفید، کرم یا مشکی ترکیب کنید. رنگ سفید به راحتی با همه رنگ ها ترکیب می شود و همچنین استایلی زنانه و لطیف به شما می بخشد. درست است که استفاده از رنگ های روشن در تابستان بیشتر از رنگ های خنثی توصیه می شود، اما فراموش نکنید که رنگ های خنثی گزینه های مناسب تری برای استایل های رسمی و کلاسیک برای خانم ها هستند. پس بهتر است رنگ های سرخابی و نارنجی را برای استایل های کژوال و اسپرت تر کنار بگذارید.

کت آبی زغالی

کت آبی زغالی

آبی زغالی را با سبز یا نارنجی جفت کنید. لباس تابستانی و شاد

رنگ آبی کاملا با رنگ های قرمز و نارنجی در تضاد است، اما جالب است بدانید که این تضاد ترکیب رنگی جذابی را ایجاد خواهد کرد. ترکیب آبی و نارنجی یکی از زیباترین ترکیب هاست که معروف ترین آن را می توان در طبیعت دید که غروب خورشید یکی از نمونه های طبیعی این ترکیب رنگی است. پس اگر به دنبال یک استایل تابستانی و جذاب هستید بهتر است کت آبی زغالی خود را با رنگ نارنجی یا سبز زارا ترکیب کنید، فراموش نکنید که برعکس می توانید از این ترکیب رنگ ها استفاده کنید، مثلا سبز را انتخاب کنید. . کت و شلوار آبی بپوش.

کت آبی زغالی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.