افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

شکر ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان توزیع شد

  • کد خبر : 238064
شکر ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان توزیع شد

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان سمنان توزیع شکر ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده است، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 150 تن شکر برای این ماه اختصاص یافته است. صنعت شیرینی و شیرینی و از امروز توزیع آن آغاز شده است. وی با بیان اینکه این […]

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان سمنان توزیع شکر ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده است، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 150 تن شکر برای این ماه اختصاص یافته است. صنعت شیرینی و شیرینی و از امروز توزیع آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان مشارکت شکر برای صنعت شیرینی سازی در سطح استان و برای همه شهرستان ها در نظر گرفته شده است، گفت: وی گفت: این میزان سهمیه در حال توزیع است و اصناف می توانند از آن بهره مند شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از اختصاص 100 تن سهمیه شکر برای خانوارها خبر داد و گفت: این سهمیه به مناسبت ماه مبارک در استان توزیع می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

قاسمی با اشاره به اختصاص سهمیه ویژه واحدهای صنعتی در سامانه بازارگاه گفت: در اسفندماه 800 تن شکر به واحدهای صنعتی اختصاص یافت که این واحدها از طریق سامانه بازارگاه خریداری شدند.

وی همچنین از وقوع سیل در میامی خبر داد و افزود: اکیپی با حضور مدیران و معاونان جهاد کشاورزی شهرستان میامی از مناطق سیل زده بازدید کردند تا بتوانند خسارات وارده را برآورد کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: مزارع گندم، جو، یونجه، چغندرقند و جاده بین مزارع در منطقه پل بریشم روستای چافرش بر اثر سیل روز گذشته خسارت دید.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه ثمره شب عید در 80 پست در سراسر استان سمنان توزیع می شود، ابراز داشت: 40 پست شهری و 40 پست در روستاها برای رفاه حال مردم در زمینه تامین اقلام مورد نیاز ایجاد شده است. میوه. برای شب عید

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، سیب کیلویی 32 هزار و 500 تومان و پرتقال کیلویی 17 هزار تومان به فروش می رسد، گفت: در شب عید میوه کمبودی برای مردم وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه امسال بیش از 400 تن میوه برای توزیع در نوروز در این استان توزیع شده است، گفت: تن پرتقال، 150 تن سیب و 10 تن خرما در حال توزیع است. . در استان به قیمت دولتی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.