افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

سبک تابستانی باید در مد باشد. به نظر شما مانتو آینه کاری شیک تر است یا مانتو خیاطی؟

  • کد خبر : 23796
سبک تابستانی باید در مد باشد.  به نظر شما مانتو آینه کاری شیک تر است یا مانتو خیاطی؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو مانتو مد روز تابستان و بهار 1402 از دو هنر سنتی کشورمان آینه کاری و خیاطی است. مانتو گلدوزی شده یکی از پرطرفدارترین مانتوهای ترند بهار بود، به نوعی می توان گفت این مانتو جذاب یکی از پایه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو مانتو مد روز تابستان و بهار 1402 از دو هنر سنتی کشورمان آینه کاری و خیاطی است. مانتو گلدوزی شده یکی از پرطرفدارترین مانتوهای ترند بهار بود، به نوعی می توان گفت این مانتو جذاب یکی از پایه های استایل رسمی و مجلل عید 1402 بود، حالا به سراغ ترند جذاب و مجلل می رویم. تابستان 1402 که برای رقابت با مانتوهای سوزن دوزی به بازار عرضه شده است. بله، مانتو آینه کاری یکی از ترندهای مورد علاقه تابستان 1402 است که می توان گفت جزو مجلل ترین لباس های زنانه است. هنر آینه دوزی یکی از هنرهای سنتی است که یکی از شاخه های سوزن دوزی سنتی به شمار می رود. از این هنر برای تزیین انواع لباس اعم از شنل، لباس محلی، کیف، کفش، جلیقه، کمربند و همچنین برای تزیین روتختی، پرده، روکش کوسن، رومیزی و دیوارکوب استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با این سبک از آموزش لباس، خوب است بدانید که به دوخت آینه های کوچک و پولک های کوچک در سایزهای مختلف روی لباس با نخ های الوان، آینه دوزی می گویند. این هنر زیبا گاهی با ابریشم دوزی، قیطان دوزی و دوخت های تزیینی همراه است.

هنر آینه دوزی مانند سوزن دوزی از استان بلوچستان پاکستان به سیستان ایران وارد شده است. این هنر در دوره صفویه به اوج شکوفایی خود رسید و مرکز اصلی آن در ایران، زابل و سیستان و بلوچستان بود.

مانتو ترند تابستانی

شنل آینه کاری; این شما و این لوکس ترین ترند پالتوی سال هستید

از گذشته خیاطان آینه بر این عقیده بودند که آینه در واقع بازتاب حقیقت است و این خاصیت آینه به لباس یا هر چیز دیگری که آینه به آن دوخته می شود جلوه ای جادویی می بخشد. به عبارت دیگر، سازندگان آینه معتقدند وجود آینه بر روی این اجسام باعث دور شدن نظرات بد از صاحب آنها می شود. پس اگر می خواهید از بدی ها دور بمانید و شیک و شیک به نظر برسید، بهتر است برای تیپ رسمی خود یک کت آینه کاری انتخاب کنید، می توانید این کت ها را با اکسسوری های پر زرق و برق و مجلل و کفش های پاشنه بلند ترکیب کنید.

مانتو ترند تابستانی

مانتو ترند تابستانی

خیاطی به سبک تابستانی را تجربه کنید.

همانطور که اشاره کردیم یکی از شیک ترین و جذاب ترین مانتوهای بهار امسال را می توان مانتو دوزی دانست، اما به نظر شما می توان از ترند بهار برای تابستان استفاده کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که معمولا اینطور نیست زیرا کاپشن های بهاره پارچه های ضخیم و گرمی دارند و این نوع پارچه ها برای پوشیدن در تابستان مناسب نیستند اما این بدان معنا نیست که در تابستان نمی توانید دوخت های زیبا بپوشید. شما می توانید برای تابستان کافت های نخی و گلدوزی شده تهیه کنید تا بتوانید شیک و راحت لباس بپوشید. بهتر است این لباس ها را با ون های نخی یا سفید ترکیب کنید، البته فراموش نکنید که صندل های بند دار نیز گزینه های خوبی هستند.

مانتو ترند تابستانی

مانتو ترند تابستانی

افراد غیررسمی باید ست پیراهن و شلوار را انتخاب کنند.

مانتو کتان یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان است، ترندی که هر سال تکرار می شود و هیچ وقت از خرید آن پشیمان نخواهید شد. حال اگر امسال این مانتو جذاب را خریده اید حتما دیده اید که این مانتو و شلوار در تابستان و رنگ های روشن بسیار پر طرفدار است. بنابراین اگر شما یک لباس معمولی هستید که به دنبال یک مک مانتو مدرن برای ظاهر روزمره خود هستید، بهترین گزینه برای شما پوشیدن یک ست پیراهن و شلوار نخی است.

مانتو ترند تابستانی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.