افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

نگاهی به ویژگی های تبلت Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 – One Knock

  • کد خبر : 237835
نگاهی به ویژگی های تبلت Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 – One Knock

مدتی است که یک شیائومی پد را بررسی کرده‌ایم، آخرین باری که شیائومی پد 6 پرو را بررسی کردیم، واقعاً ما را متحیر نکرد. گزارش کردن تکناکپس از 10 ماه، دوباره شاهد پیشرفت تبلت شیائومی هستیم. Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 همچنین اولین تبلت با سیستم عامل جدید HyperOS است. طرح 6S Pro طراحی خود […]

مدتی است که یک شیائومی پد را بررسی کرده‌ایم، آخرین باری که شیائومی پد 6 پرو را بررسی کردیم، واقعاً ما را متحیر نکرد.

گزارش کردن تکناکپس از 10 ماه، دوباره شاهد پیشرفت تبلت شیائومی هستیم. Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 همچنین اولین تبلت با سیستم عامل جدید HyperOS است.

طرح

6S Pro طراحی خود را با سری Xiaomi 14 حفظ کرده است: یک قاب صاف، حاشیه‌هایی با عرض مساوی و یک ماژول دوربین با چهار دایره در داخل یک مستطیل. برای شکایت از طراحی، فقط دوربین 50 مگاپیکسلی هوش مصنوعی به گونه ای قرار گرفته است که کمی ارزان به نظر می رسد. در مورد دوربین، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض وجود دارد.

دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است. با توجه به مشخصات درجه یک آن 1080p در 30 فریم در ثانیه، مطمئنا برای جلسات آنلاین به اندازه کافی خوب است. به هر حال، نمی توان انتظار داشت که یک تبلت اندرویدی دوربین جلویی عالی داشته باشد.

ماهی دیجیتالماهی دیجیتال

سایر مشخصات هیچ تفاوتی با 6 Pro ندارند. USB 3.2 نسل اول از خروجی ویدیو پشتیبانی می کند. همچنین دارای دکمه پاور 2 در 1 و اثر انگشت و بدنه فلزی است. از گسترش کارت TF پشتیبانی نمی کند. برای اتصال کیبورد از سه اتصال در پشت استفاده شده است. اما تفاوت این است که یک وسیله جانبی بزرگ را می توان به 6S Pro متصل کرد: Xiaomi SU7 که به عنوان اولین خودروی الکتریکی شیائومی نیز شناخته می شود. در آینده می توانید این تبلت را در خودروی خود قرار دهید و از آن به عنوان بخشی از کنسول مرکزی استفاده کنید.

صفحه نمایش

همانطور که از نام آن پیداست، 12.4 به معنای اندازه صفحه نمایش است. علاوه بر اندازه بزرگتر، از نسبت تصویر 16:9 به نسبت تصویر 3:2 نیز تغییر کرده است، که شیائومی می‌گوید اندازه‌ای مناسب‌تر برای دفتر است زیرا می‌توانید محتوای بیشتری را هنگام ویرایش اکسل، پاورپوینت یا مشاهده وب‌سایت‌ها مشاهده کنید. .

مشخص نیست چند نفر از تبلت برای کار در دفتر استفاده می کنند، اما این کاری است که شیائومی انجام داد. برخی از افراد نسبت تصویر 16:9 را ترجیح می دهند زیرا نسبت تصویر 3:2 همیشه هنگام تماشای اکثر ویدیوهای آنلاین دارای مناطق سیاه در بالا و پایین صفحه است. این می تواند آزار دهنده باشد، به خصوص هنگام تماشای فیلم.

مداد نوری

اگرچه قلم یک لوازم جانبی انحصاری برای 6S Pro نیست، اما همچنان می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. این مداد ویژگی های زیادی دارد و بسیاری از آنها بهتر از مداد اپل کار می کنند. به عنوان مثال، وقتی صحبت از نوشتن می شود، هم چینی و هم انگلیسی را به متن تبدیل می کند.

همچنین می توانید خطوط را تغییر دهید. حتی به عنوان یک نشانگر لیزری کار می کند و به راحتی مکان هایی را در تبلت به شما نشان می دهد که می خواهید شخصی روی آنها تمرکز کند. همچنین تاخیر کمی دارد، ما از اپل پنسل و آیپد مینی 6 برای مقایسه آن استفاده کردیم و حتی به نظر می رسد شیائومی تاخیر کمتری دارد.

معیار، بازی، شارژ و باتری.

6S Pro دارای پردازنده ارتقا یافته از نسل اول 8+ به نسل دوم اسنپدراگون 8 است. اگرچه عملکرد آن به خوبی جدیدترین گوشی های نسل 8 نیست، اما منطقه حرارتی بسیار بزرگ به شما اجازه می دهد تا برای مدت طولانی با آن بازی کنید. بدون داون کلاک می توانید 40 دقیقه بدون مشکل با آن بازی کنید.

پس چرا نرخ فریم بعد از 20 دقیقه روی 55 گیر کرده است؟ این به دلیل عدم عملکرد نیست، بلکه به این دلیل است که حالت اولویت تصویر را فعال کرده اید. حداکثر نرخ فریم در این حالت روی 55 قفل شده است. با این حال، کیفیت تصویر با فعال شدن این گزینه بسیار بهتر است که پیشرفت بزرگی در تجربه بازی به خصوص برای تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ است.

قدرت شارژ 120 واتی همراه با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، آن را به پادشاه عمر باتری و شارژ در تبلت ها تبدیل کرده است. از نظر سخت افزاری، چیزی برای شکایت وجود ندارد.

ویژگی های جدید

نرم افزار 6S Pro نیز آپدیت شده است. این یک ویژگی رایانه شخصی قدیمی است که برای مدتی وجود نداشت اما اکنون بازگشته است اما با نام دیگری. این حالت ایستگاه کاری جدید به همه برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا مانند پنجره‌های همیشه باز روی دسکتاپ باقی بمانند. البته، شما می توانید اندازه آنها را تغییر دهید و آنها را به هر نحوی که می خواهید قرار دهید، درست مانند رایانه شخصی.

یکی دیگر از ویژگی های سرگرم کننده وجود دارد: توسعه دهندگان در نهایت ویژگی هنر AI را به روز کردند. بله، این قابلیتی است که اخیراً بسیار محبوب شده است و می تواند تصاویر مختلفی را با هوش مصنوعی تولید کند.

در حال حاضر، این تابع هنوز نسبتا ابتدایی است، تنها می تواند 4 تصویر را در یک زمان تولید کند و برای تصاویر پیچیده، تصویر تولید شده کاملا متفاوت از تصویر اصلی است. اگر می خواهید هنرمند باشید، 6S Pro نمی تواند این رویا را در حال حاضر محقق کند.

HyperOS برای تبلت ها

اگر گوشی شیائومی آپدیت شده با HyperOS دارید، می توانید کارهای زیر را انجام دهید: وقتی Wi-Fi وجود ندارد، بدون توجه به روشن بودن یا نبودن هات اسپات، با یک کلیک به هات اسپات گوشی خود متصل شوید.

با لمس ناحیه NFC می توانید تصاویر و فایل ها را انتقال دهید. همچنین می توانید از این گزینه برای ارسال اطلاعات از گوشی خود به تبلت استفاده کنید. گوشی را می توان از تبلت کنترل کرد و با کشیدن عکس ها انتقال عکس ها را انجام داد. آیا می خواهید دستگاه های پخش را تغییر دهید؟ فقط باید آن را لمس کرده و بکشید و می توانید دستگاه خروجی صدا را تغییر دهید.

اگر برنامه ای را در تلفن خود باز کنید، آن برنامه در پایه تبلت نیز ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و برنامه از گوشی به تبلت تغییر می کند. اما این ویژگی در حال حاضر در برخی از برنامه ها موجود است و اکثر برنامه های دیگر کار نمی کنند.

در مجموع، اتصال شیائومی چیزی است که تلفن و تبلت شما را به هم متصل می کند. اگر 6S Pro دارید، جایگزین مناسبی برای گوشی شما در خانه است، زیرا گوشی شما نیز روی این تبلت قرار دارد.

نتیجه

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 تبلت خوبی است. اگر به یک تبلت نسل دوم 8 با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید، این ممکن است تنها گزینه شما در کنار تبلت گران قیمت سامسونگ گلکسی باشد. با یک قلم عالی و اتصال چند دستگاه HyperOS، ما آن را به همه کسانی که گوشی شیائومی دارند توصیه می کنیم. اما به این فکر کنید که آیا به تبلتی با این اندازه نیاز دارید یا خیر، بالاخره یک تبلت بزرگ اگر از آن استفاده نکنید از بین می رود.

ماهی دیجیتالماهی دیجیتال
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.