افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

09629 خدمات نوروزی گردشگران در نوروز 1403 ارائه خدمات 24 ساعته

  • کد خبر : 237191
09629 خدمات نوروزی گردشگران در نوروز 1403 ارائه خدمات 24 ساعته

سامانه صفر 09629 در نوروز 1403 به مسافران داخلی و گردشگران خارجی خدمات 24 ساعته ارائه می کند. خبرگزاری میزان- طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، این سامانه همانند سال های گذشته با همکاری سایر اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر به تسهیل و تسریع در […]

سامانه صفر 09629 در نوروز 1403 به مسافران داخلی و گردشگران خارجی خدمات 24 ساعته ارائه می کند.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، این سامانه همانند سال های گذشته با همکاری سایر اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر به تسهیل و تسریع در عبور و مرور جاده ها می پردازد. سفر 24 ساعته به تماس هموطنان و پاسخ از گردشگران.

پاسخگویی به تماس ها، رسیدگی به نگرانی ها و شکایات مسافران در حوزه اسکان، پذیرایی و خدمات، علاوه بر ثبت پیام های تقدیر و تشکر از یادگاران سفر، از مهمترین وظایف و فعالیت های این سامانه است.

در نوروز 1403 به منظور تسهیل در تردد گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در کشورمان، خدمات اطلاع رسانی گردشگری به صورت 24 ساعته از طریق سامانه 09629 حتی در ایام تعطیل به متقاضیان ارائه می شود.

مسافران و گردشگران خارجی در صورت مواجهه با مشکلات گمرکی یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و … می توانند با سامانه سراسری سفر با شماره 09629 تماس بگیرند. از دانش تخصصی کارشناسان مربوطه بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری مختلف، وضعیت جاده ها و مسیرها، هواشناسی، محل سکونت، موزه ها و مراکز فرهنگی، رستوران ها، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، خدمات و چاه -بودن. مجتمع ها، پمپ بنزین ها، مراکز فروش صنایع دستی، جشنواره های فرهنگی و … موضوعاتی هستند که مسافران می توانند با شماره گیری 09629 از آنها اطلاعات کسب کنند.

این سامانه به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد و گردشگران می توانند تمامی اطلاعات لازم در رابطه با جاده، آب و هوا، محل اقامت، پذیرایی، قیمت ها را دریافت کرده و شکایت خود را مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.