افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

سال 1402 سال بسیار پرکار در صنعت آب و برق کشور بود.

  • کد خبر : 237133
سال 1402 سال بسیار پرکار در صنعت آب و برق کشور بود.

به گزارش گروه اقتصادی زندگیعلی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پیامی تصویری ضمن تبریک سال نو گفت: مصادف شدن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان برکت خاصی را به خانه های ما آورده است، سال 1403 سال است. که با ماه مبارک رمضان شروع و به پایان می رسد. وی ادامه داد: برای همه […]

به گزارش گروه اقتصادی زندگیعلی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پیامی تصویری ضمن تبریک سال نو گفت: مصادف شدن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان برکت خاصی را به خانه های ما آورده است، سال 1403 سال است. که با ماه مبارک رمضان شروع و به پایان می رسد.

وی ادامه داد: برای همه همکاران آرزوی سلامتی داریم و سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه عزیزان آرزومندیم.

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات وزارت نیرو گفت: سال 1402 را سپری کردیم، سالی پر فراز و نشیب، سال بسیار پرکاری برای صنعت آب و برق کشور بود، اقدامات خوبی انجام شد. در زمینه آب، برق، آب و فاضلاب». و از طرف همکاران موثر بود که نتیجه تلاش آنها رضایت عموم از عملکردشان بود.

وی گفت: زمانی که به استان ها و نقاط مختلف کشور سفر کردم، شاهد اشتیاق همکارانم برای خدمت بودم، افتخار می کنم که همکار این عزیزان هستم.

محرابیان با بیان اینکه همکاران ما در صنعت آب و برق از نظر دانش، تجربه، عزم و علاقه در خدمت بهترین های کشور هستند، گفت: آسایش خود را فدای رضایت و آسایش مردم می کنند، در سال 1403 بر اساس طرحی که انجام شد و پروژه هایی که در مرحله نهایی هستند، سالی پر از امید و موفقیت برای همه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال به صورت مشترک خدمات رسانی را افزایش دهیم، تلاش می کنیم مجموعه آب و صنعت نقش اول را در پیشرفت ایران ایفا کند. برای جذب موثر این امر بدون همکاری همه عزیزان محقق نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.