افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

هر شالی ممکن است مناسب شما نباشد، شال را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. به نظر شما چه رنگی به شما می آید؟

  • کد خبر : 23697
هر شالی ممکن است مناسب شما نباشد، شال را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.  به نظر شما چه رنگی به شما می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شال و روسری لوازم مهمی برای شما هستند. زیرا در بالاترین قسمت لباس شما قرار می گیرند و هماهنگی آنها با رنگ پوست، کت و سایر لباس ها بسیار مهم است. بنابراین، اگر به دنبال رنگ شال برای پوست روشن یا رنگ روسری مناسب برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شال و روسری لوازم مهمی برای شما هستند. زیرا در بالاترین قسمت لباس شما قرار می گیرند و هماهنگی آنها با رنگ پوست، کت و سایر لباس ها بسیار مهم است. بنابراین، اگر به دنبال رنگ شال برای پوست روشن یا رنگ روسری مناسب برای پوست سبز یا سفید هستید، بهتر است ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و سپس متوجه شوید که چه رنگ هایی برای پوست شما مناسب است. چه رنگ هایی ممکن است به شما نمی رسد همه خانم ها فکر می کنند شاید بهتر باشد طرح و رنگ شال و روسری را با لباس، کیف یا کفش هماهنگ کنید، در حالی که باید قبل از این فکر کنیم که آیا طرح یا رنگ شال با آن همخوانی دارد یا خیر. پوست صورت . صورت می آید یا نه؟ در واقع باید رنگ شال و روسری خود را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. شاید به همین دلیل است که رنگ‌های خنثی بسیار محبوب هستند، اما خوب است بدانید که حتی انتخاب رنگ خنثی نادرست نیز می‌تواند چهره‌تان را خسته، خجالتی و بی‌حال نشان دهد.

پس برای اینکه انتخاب مناسبی از شال داشته باشید بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا رنگ های مناسب و شال های مناسب شما را بشناسید.

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

پوست های گندمی باید چه رنگی شال و روسری بپوشند؟

اگر رنگ پوست شما گندمی است، لازم نیست نگران باشید زیرا؛ شما جذاب ترین رنگ پوست را دارید، در واقع رنگ پوست شما نه روشن است و نه تیره. جالب است بدانید که این ویژگی به شما این امکان را می دهد که شال را از بین طیف وسیعی از رنگ ها انتخاب کنید، طیف وسیعی از شال ها و روسری های مناسب برای پوست گندمی وجود دارد، به عنوان مثال می توانید شال هایی را با رنگ های سرد یا گرم مانند سبز انتخاب کنید. ، قرمز، نارنجی یا سایه های مختلف آبی، از آبی زغالی تا آبی آسمانی. البته مراقب باشید که رنگ های پاستلی و بسیار روشن این رنگ ها به اندازه رنگ های تیره به شما نمی آید.

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

چون می توانید این شال ها را با رنگ پوستتان بپوشید!

برای انتخاب و خرید شال و روسری قوانینی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید نوع و استایل متفاوتی داشته باشید، مثلاً یک قانون کلی برای انتخاب رنگ شال با توجه به رنگ پوست وجود دارد؛ به همین دلیل می توانید رنگ شال را انتخاب کنید. ابتدا باید بدانید که تن رنگ صورت شما در محدوده سرد تا گرم کجا قرار می گیرد. البته اگر نمی خواهید درگیر تصمیمات سخت شوید، بهتر است شال هایی را انتخاب کنید که مناسب هر رنگ پوستی باشد. به عنوان مثال، شال های طرح دار با طیف رنگی زیاد به اکثر افراد می آید، اما شال های مشکی و سفید مانند شال های طرح دار به هر رنگ پوستی می آید.

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

اگر پوست روشنی دارید؛ این قسمت برای شماست

افرادی که پوست بسیار روشنی دارند اغلب رنگ پوست سردی دارند. بنابراین بهترین گزینه برای این گروه شال و روسری سبز، آبی و بنفش است. اگر این افراد به دنبال رنگ های دیگری مانند قرمز هستند، بهتر است از سایه های سردتری از این رنگ ها استفاده کنند. نکته مهم بعدی این است که فصول بر روی رنگ پوشش نیز تاثیر می گذارند، بنابراین می توانید رنگ های مختلف را بر اساس رنگی که فصول در محیط ایجاد می کند، اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، در زمستان بهتر است از سایه های سرد یا به اصطلاح چرکی از این رنگ ها استفاده کنید و در تابستان – از سایه های روشن تر استفاده کنید.

چه شالی با رنگ پوست ما می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.