افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

صحبت های سران هواداران فقط بیانیه است/ کمیته انضباطی وارد عمل شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 236841
صحبت های سران هواداران فقط بیانیه است/ کمیته انضباطی وارد عمل شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم آن را یک بر صفر به پایان برسانیم و همچنان صدرنشین لیگ باشیم و بعد از دربی و تمام فشارهای روحی و روانی که داشتیم و خستگی تیم نیاز داشتیم. کمی استراحت و بلافاصله با هواداران بازی کردیم و برخلاف […]

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم آن را یک بر صفر به پایان برسانیم و همچنان صدرنشین لیگ باشیم و بعد از دربی و تمام فشارهای روحی و روانی که داشتیم و خستگی تیم نیاز داشتیم. کمی استراحت و بلافاصله با هواداران بازی کردیم و برخلاف میل ما، بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

وی ادامه داد: استقلال با انگیزه حضور هوادارانش است. رقبای ما ترس عجیبی از هواداران استقلال دارند اما باید پس از دربی در ورزشگاه خالی چنین دیدار مهمی را انجام دهیم. بدون شک حضور آنها می توانست به ما انگیزه بیشتری بدهد اما خوشحالیم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم و همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتیم و ادامه تعطیلات لیگ نیز بازی ها را طاقت فرسا کرده است. در چند هفته گذشته بچه ها زحمت کشیدند تا بتوانیم سال را در جایگاه اول به پایان برسانیم. در بازی با هادار خستگی در تیم ما مشهود بود اما با نزدیک شدن به پایان بازی توانستیم با تغییرات بهتر بازی کنیم و اگر خوش شانس بودیم باز هم دروازه آنها را باز کنیم.

کیانوش رحمتی درباره ادعای تیم آماتور مبنی بر اینکه استقلال چاره ای جز گلزنی نداشت، گفت: این فقط یک ادعاست. امتیازی برای ادعا نمی دهند. دویدن رو به جلو بعد از بازی برای آنها طبیعی است. فکر می کنم دوستان ما در تیم آماتور بازی دیگری را دیده اند که در آن اینطور صحبت می کنند. اگر استقلال خسته نبود و هوادارانش در ورزشگاه بودند باز هم آن حرف ها شنیده می شد؟ بازی خارج از خانه کاملا حرف من را تایید و ثابت می کند، البته می فهمیم که آنها تحت فشار هستند، عیبی ندارد که یک بار دیگر این را ببینند و ببینند ما چند فرصت دیگر در این دیدار داشتیم.

وی در خصوص اعتراض هواداران به داوری این دیدار نیز گفت: داور به ما پنالتی داد یا آنها را پنالتی نکرد؟ امیدوارم کارشناسان داوری این مسابقه را به طور کامل آنالیز کنند، امیدوارم داور در میانه میدان اشتباه نکند. بازیکن تیم به هوادار ماشاریپوف ضربه زد، هر داور دیگری کارت قرمز می داد اما دور این کار را نکرد و به بازیکن ما کارت داد و ما به تصمیم داور احترام گذاشتیم.

وی تاکید کرد: قاعدتا تعداد هواداران باید 10 نفر باشد، آن وقت دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. نمی دانم چرا هوادار این همه جنجال و غوغا کرد با اینکه داوری علیه ما بود اما فکر می کنم آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند و با سر و صدایی که روی نیمکت هواداران شروع شد کار خیلی سخت شد. قضاوت کنید در جریان مسابقه آنقدر سروصدا کردند و جنجال به پا کردند که داور و ناظر گیج شدند، اما تحت هر شرایطی به نظر داور احترام می گذاریم.

رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: از کمیته انضباطی تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کند و اجازه وقوع چنین اتفاقی را ندهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.