افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

پیام نوروزی مهدی تاج در آستانه سال نو

  • کد خبر : 236593
پیام نوروزی مهدی تاج در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پیامی سال نو ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا موفق باشند. متن پیام تاج که از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شده به شرح زیر است. […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پیامی سال نو ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا موفق باشند.

متن پیام تاج که از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شده به شرح زیر است.

اینک که در آخرین لحظات سال 1402 با نگاه مهربان پروردگار، باران رحمت بر پیکر باشکوه ایران عزیز باریده و نوید سالی پر رونق و امیدبخش را می دهد، همراهی و همدردی را لازم می دانم. از مردم عزیز و از خانواده بزرگ و دوستدار فوتبال کشور، تقدیر و تشکر.

فدراسیون سال گذشته با احترام به نظرات ارزشمند فوتبالدوستان کشور گوش فرا داد و از این رو از عزیزانی که دست در دست خانواده بزرگ فوتبال برای ارتقای کیفیت فوتبال تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.

ناگفته نماند که کلید باز کردن همه قفل ها در دست ما نیست، اما معتقدیم اراده بزرگی برای کمک به فوتبال در کشور وجود دارد که امید به آینده را افزایش می دهد.

اما چراغ فوتبال در هیچ فصلی خاموش نمی شود و این قطار بدون توقف به جلو حرکت می کند. تیم ملی در روز دوم اردیبهشت به مصاف ترکمنستان می رود و همزمان با برگزاری اردوی تدارکاتی جام ملت های آسیا، تیم ملی پرافتخار فوتسال برای انجام بازی های دوستانه راهی ویتنام می شود.

در این مقاله باید از عزیزانی که در سال 1402 با اندوه فراوان به خاک سپردیم و به سوگشان می نشینیم، روحشان شاد و یادشان برای همیشه در قلب ما زنده است.

در پایان سال 1402 از همه عزیزانی که فوتبال را در این مرز و بوم یاری کردند، مدیران ارشد لشکری ​​و کشوری، وزیر محترم ورزش و جوانان، هیئت مدیره متعهد و اعضاء محترم مجمع فدراسيون، مسئولان و كاركنان پرتلاش فدراسيون و سازمان ليگ، مربيان و بازيكنان وفادار و شريف از كليه سطوح ملي و از باشگاه هاي مختلف، هواداران زن و مرد كه ورزشگاه ها را پر از احساس و البته احترام كردند. و اهالی رسانه بدون حضورشان، فوتبال فاقد لطف است.

از خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی، آرامش و موفقیت را برای همه مردم شریف ایران آرزومندم و امیدوارم در سال جدید فوتبال برای شما شادی بزرگی به همراه داشته باشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.