افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بیایید وجدان خود را قضاوت کنیم: آیا جامعه از کسی که برهنه عمل می کند بیشتر رنج می برد یا از کسی که رانت می خورد، مهمانی می زند و فساد می کند؟

  • کد خبر : 236574
بیایید وجدان خود را قضاوت کنیم: آیا جامعه از کسی که برهنه عمل می کند بیشتر رنج می برد یا از کسی که رانت می خورد، مهمانی می زند و فساد می کند؟

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: مشکل اصلی جامعه ما رخوت، ناکارآمدی، فساد و مالی است که عموم مردم را آزار می دهد. به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در پایان سال جاری دیدار با مدیران و اعضای ارشد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان […]

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: مشکل اصلی جامعه ما رخوت، ناکارآمدی، فساد و مالی است که عموم مردم را آزار می دهد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در پایان سال جاری دیدار با مدیران و اعضای ارشد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در محل برگزار شد. دفتر از سوی نماینده ولی فقیه: از نظر حضرت علی (علیه السلام) عاقل کسی است که مشکلات خود را محاسبه و آن را تعمیر و احیا کند.

وی با بیان اینکه پایان سال فرصت مناسبی برای این امر است، گفت: باید خودمان را قضاوت کنیم و به کارهایی که باید می کردیم و نباید می کردیم فکر کنیم و دسته بندی کنیم و به سال جدید منتقل کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه هر سازمانی یک دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دارد، افزود: اگر هر یک از این دبیران وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، بسیاری از مشکلات آن سازمان به وجود می آید. حل خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: گاهی رذیلت هایی در جامعه وجود دارد که بدیهی است مانند حجاب که باید از آن پرهیز کرد، اما یک سری رذایل داریم که عموم مردم را آزار می دهد و آزار می دهد. همه دنیا در جامعه حجاب دارند.» و حجاب ندارند.

وی افزود: اگر همه با حجاب و محجبه باشند دیگر هیچ آسیبی در این مملکت نخواهد بود، قطعاً اینگونه نخواهد بود و مشکل اصلی جامعه ما بی حالی، ناکارآمدی، فساد و مالی است. البته من نمی خواهم منفی گرایی را در اولویت قرار دهم و در وهله اول تاکید کرده ام که باید از حجاب پرهیز کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: وجدان خود را قضاوت کنیم و فکر کنیم که جامعه به هر دلیلی اعم از عمد یا عمدی حجاب اسلامی را نداند، اجازه نمی دهد. علناً آیا فردی که با حجاب است بیشتر آسیب می بیند یا کسی که رانت می خورد و پارتی بازی می کند و فساد می کند؟

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه دایره خوبی ها و بدی ها گسترده است، خاطرنشان کرد: اگر انسان از بدو ورود به دفتری مورد احترام باشد، حتی اگر نه بشنود، احساس حقارت نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه مبنای امر به معروف و نهی از منکر رعایت حقوق تک تک افراد است، گفت: مردم آزمون انتخاباتی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در سال آینده دولت فعلی باید برای خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش مضاعف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.