افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اگر نفت ما در هر کجای دنیا دزدیده شود ما هم به همین شکل پاسخ می دهیم.

  • کد خبر : 236521
اگر نفت ما در هر کجای دنیا دزدیده شود ما هم به همین شکل پاسخ می دهیم.

به گزارش آرمان ملی به نقل از همشهری آنلاین، امیر دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مصاحبه ای به مناسبت ملی شدن صنعت نفت ایران نهم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا بفهمند. ارزش چیزی که داریم فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جنایات […]

به گزارش آرمان ملی به نقل از همشهری آنلاین، امیر دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مصاحبه ای به مناسبت ملی شدن صنعت نفت ایران نهم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا بفهمند. ارزش چیزی که داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جنایات انگلیسی ها علیه مردم ایران تاکید کرد: انگلیسی ها سال ها نفت و منابع غنی سرزمین ما را غارت کردند. در طول جنگ جهانی، بیش از 9 میلیون نفر از مردم ما جان باختند در حالی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها از ایران خارج شدند و خود را به عراق و کارگران هندی را به هند فرستادند. دولت در آن زمان به ایتالیا مراجعه کرد و پالایشگاه را تحویل گرفت.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند که تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی ها کارگر ساده و از پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق ورود به کوچکترین مسائل فنی و اداری را نداشتند. بنابراین، زمانی که انگلیسی ها رفتند، هیچ کس، حتی ایتالیایی ها، نمی توانستند پالایشگاهی راه اندازی کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: برای فروش نفت، دولت ایران مجبور است 3 نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. پس از بارگیری نفتکش ها، وقتی وارد اقیانوس هند شدند، انگلیسی ها هر سه نفتکش را تصرف کردند و خبر به شاه ایران رسید. شاه با مصالحه می گوید به انگلیس بگویید یک نفتکش را بگیرد و دو نفتکش دیگر را آزاد کند و انگلیس قبول نمی کند و شاه ایران می گوید بعد بگو این دو نفتکش را تحویل انگلیسی ها بدهند.

سردار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان این سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و شجاعت و روحیه خودباوری که امام خمینی (ره) در دل ما نهادند، سرافراز با استکبار مقابله می کنند. ما الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با گستاخی صحبت می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر کجای دنیا توقیف کنند، ما هم به همین شکل مقابله می کنیم. روزگاری گذشت که یک خارجی به خاطر غارت اموال مردم شریف ایران اسلامی خودکشی می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.