افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سه محصول آرایشی که باید در کیف آرایش خود داشته باشید را به شما معرفی می کنیم. ترندهای دنیای آرایش را بشناسید

  • کد خبر : 23652
سه محصول آرایشی که باید در کیف آرایش خود داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.  ترندهای دنیای آرایش را بشناسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از ملزومات داشتن ظاهری زیبا و داشتن چهره ای زیبا، استفاده از ابزار آرایش و مدل های مد است، بنابراین اگر خجالتی هستید، تنها با انتخاب یک کت شیک یا رژ لب قرمز، همه چیز تمام می شود، سخت در اشتباهید. شناخت ترندهای روز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از ملزومات داشتن ظاهری زیبا و داشتن چهره ای زیبا، استفاده از ابزار آرایش و مدل های مد است، بنابراین اگر خجالتی هستید، تنها با انتخاب یک کت شیک یا رژ لب قرمز، همه چیز تمام می شود، سخت در اشتباهید. شناخت ترندهای روز آرایش در کنار سایر ترندهای روز دنیا به شما این امکان را می دهد که استایل جذاب و ظاهر زیبای خود را به نمایش بگذارید. شروع تابستان این حس را به ما القا می کند که زمان استفاده از آرایش های تیره مانند سایه چشم دودی یا مشکی یا رژلب های زرشکی به پایان رسیده است و بهتر است برای آرایش تابستانی گزینه های جدید و به روزی را انتخاب کنیم بیایید آن را تجربه کنیم. بنابراین، قبل از شروع آرایش صورت، بهتر است ببینید که آیا محصولات آرایشی مد روز در کیف خود دارید یا خیر؟ اگر از شما سوال شده است که در مورد چه نوع محصولاتی صحبت می کنیم، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از محصولات آرایشی جدید و پرطرفدار آشنا شوید. فراموش نکنید که آرایش غلیظ و براق محو می شود، پس محصولاتی را انتخاب کنید که ظاهری طبیعی و زیبا به شما می بخشد.

پس دنیای مد و مد جنبه عجیبی هم دارد که اگر از آن غافل نشویم می توانیم از ترندهای خاص هر فصل برای داشتن بهترین آرایش صورت استفاده کنیم.

گرایش های آرایش

موم لیفت ابرو Benefit; نسل جدید ژل ابرو

واکس ابرو یکی از محصولات جدید و آرایشی است که مانند ژل یا صابون ابرو وظیفه لیفت ابرو را بر عهده دارد و به طور کلی می توان گفت که واکس ابرو نسل جدیدی از ژل ابرو است. چه ابروهای شما نازک باشند و چه پهن، واکس ابرو آنها را محکم و در عین حال نرم و انعطاف پذیر نگه می دارد بدون اینکه سفت یا پوسته پوسته به نظر برسند. استفاده از این واکس‌های ابرو مانند ژل ابرو آسان است، زیرا آنها برس‌های کوچکی هم دارند که فقط باید برس را بیرون بکشید تا ابروهایتان فرم داده و خشک شوند.

گرایش های آرایش

گرایش های آرایش

ضد آفتاب جادویی واتر فیوژن ایزدین; استفاده نکردن از هیچ کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب مجیک ایزدین دارای بافتی بسیار سبک و بر پایه آب است که به سرعت جذب پوست می شود و هیچ اثری از چربی باقی نمی گذارد. این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب است و همچنین چربی اضافی را کنترل کرده و پوست را مات نگه می دارد. این ضد آفتاب دارای SPF 50 و اسید هیالورونیک است که به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش یا آبرسانی عمیق پوست پس از استفاده کمک می کند و رطوبت را تا 12 ساعت حفظ می کند. آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در این ضد آفتاب از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. فراموش نکنید داشتن پوستی سالم و شفاف شما را زیبا و جوان می کند، پس در انتخاب کرم ضد آفتاب دقت کنید.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

روغن لب پرکننده دیور; روغن لب

روغن لب حجم دهنده دیور یکی از ترفندهای جدید دنیای آرایش محسوب می شود که رنگی نرم و طبیعی به لب ها می بخشد و آن ها را ترمیم می کند. روغن لب پرکننده دیور حاوی روغن گیلاس است که عمیقاً لب ها را تغذیه می کند و آنها را نرم نگه می دارد. در عین حال چرب و چسبنده نیست و جلوه ای براق و براق به لب ها می دهد. پس فراموش نکنید که زیبایی در برخی موارد نعمت خدادادی نیست، بلکه با انتخاب مناسب محصولات آرایشی و استفاده صحیح و به موقع از آنها می توانید در هر زمان و سنی به آن دست پیدا کنید.

گرایش های آرایش

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.