افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

آشنایی با شلوار مامان و استایل های تابستانی آنها; هیچ کتی با هیچ شلواری نپوشید.

  • کد خبر : 23649
آشنایی با شلوار مامان و استایل های تابستانی آنها;  هیچ کتی با هیچ شلواری نپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوارها دنیای گسترده ای دارند و این تنوع گاهی باعث سردرگمی و انتخاب نامناسب خانم ها می شود. اما جالب است بدانید که تنها لباسی که در کمد همه پیدا می شود شلوار جین است، مخصوصاً اگر طرفدار استایل کژوال هستید، پس می توان گفت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوارها دنیای گسترده ای دارند و این تنوع گاهی باعث سردرگمی و انتخاب نامناسب خانم ها می شود. اما جالب است بدانید که تنها لباسی که در کمد همه پیدا می شود شلوار جین است، مخصوصاً اگر طرفدار استایل کژوال هستید، پس می توان گفت که یک شلوار جین دائمی در کمد خود دارید. شلوار جین یکی از پرطرفدارترین شلوارهایی است که مدل ها و انواع مختلفی دارد اما در این مطلب می خواهیم یکی از مدل های ترند آن یعنی شلوار مامان را بررسی کنیم. شلوار مامان یکی از شلوارهایی است که در دهه 80 و اوایل دهه 90 نظر استایلیست ها را به خود جلب کرد و طرفداران زیادی داشت. حالا بعد از چند دهه، شلوارهای مدل مامان به دنیای مد بازگشته اند و حرف جدیدی برای گفتن دارند. جالب است بدانید که شلوار جین استایل مامان از سال 2010 کم و بیش در بین خانم ها و دختران جوان استفاده می شود اما در سال های 2020 و 2021 این مدل شلوار فضای خود را باز کرد و افراد بیشتری به خصوص در بین خانم ها از آن استفاده کردند.

شلوار مدل مامانی بر خلاف شلوارهای کوتاه به دلیل درز بلند بالاتنه شما را بلندتر و بلندتر نشان می دهد پس اگر می خواهید کشیده و بلند به نظر برسید بهتر است به جای هر نوع شلوار دیگری شلوار مدل مامانی را انتخاب کنید. . تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مدل های مامان استایل آشنا شوید.

شلوار مدل مامان

شلوار مامان و سبک کژوال; کت کتان را فراموش نکنید.

یکی از سبک هایی که در آن شلوارهای مدل مامان به خوبی با هم ترکیب می شوند، سبک کژوال است، کاربران کژوال معمولا همیشه چند شلوار به سبک مامانی در رنگ های مختلف در کمد خود دارند که آن ها را با کت های کتان در سبک های مختلف ترکیب می کنند. کت کتان یکی از کت هایی است که برای پوشیدن با شلوار مامان آماده می شود، البته این به این معنی نیست که نمی توانید این شلوار را در استایل های رسمی یا نیمه رسمی با مانتو بپوشید، بلکه به این معناست که که به خوبی با یک کت کتان برای استایل های روزمره ست می شود. فراموش نکنید که پنبه می تواند به شما در تکمیل این ظاهر کمک کند، پس ون های سفید را فراموش نکنید.

شلوار مدل مامان

شلوار مدل مامان

شلوار مدل مامان و رسمی; این کت را می توان با هر شلواری ترکیب کرد.

شلوار مامان تنگ نیست، به پا نمی چسبد و کمی آزادی دارد. اما همانطور که در شکل ظاهری آن مشخص است آزادی آن در ناحیه مچ پا و کمی کاهش یافته است به طوری که می توان گفت قوزک آن از قسمت بالایی باریکتر است یا همان مدل مخروطی شکل است. حالا به نظر شما می توان آن شلوار را به جای مانتو به سبک رسمی پوشید؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، این شلوارها را می توان در استایل های رسمی هم پوشید، به عنوان مثال می توانید یک مانتو را با شلوار مامانی ترکیب کنید، البته به شرطی که به هارمونی رنگ ها و انتخاب عناصر مکمل توجه کنید. به عنوان مثال کفش یکی از وسایلی است که می تواند استایل شما را زیبا کند یا آن را به کلی از بین ببرد.

شلوار مدل مامان

شلوار مدل مامان

تفاوت بین شلوار مدل مامان و شلوار مامان فیت

اما اگر بخواهیم تفاوت های این دو مدل شلوار را به طور دقیق بیان کنیم، می توان تفاوت های آن ها را در مواردی خلاصه کرد و گفت که جنس شلوار مامان استایل زنانه است.، جین ضخیم است، اما لباس های مامان لزوماً از جین ضخیم ساخته نمی شوند، یا شلوارهای مامان گشادتر از لباس های مامان هستند و برای افراد لاغر مناسب خواهند بود. یکی دیگر از تفاوت های ظاهری این دو شلوار را می توان در تفاوت مچ پاها مشاهده کرد، شلوارهای استایل مامان در قسمت مچ پا گشاد و باریک هستند، اما شلوارهای استایل مامان تفاوت قوزک ندارند.

شلوار مدل مامان

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.