افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

عملیات علیه کشتی های اسرائیلی ادامه خواهد داشت

  • کد خبر : 236402
عملیات علیه کشتی های اسرائیلی ادامه خواهد داشت

به گزارش بازار، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن از محکومیت عملیات نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ و عرب در حمایت از غزه توسط شورای امنیت سازمان ملل ابراز تاسف کرد. وزارت خارجه یمن افزود: بیانیه شورای امنیت درباره دریای سرخ و عملیات عربی نشان دهنده تمایل آمریکا برای حمایت از وحشیگری […]

به گزارش بازار، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن از محکومیت عملیات نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ و عرب در حمایت از غزه توسط شورای امنیت سازمان ملل ابراز تاسف کرد.

وزارت خارجه یمن افزود: بیانیه شورای امنیت درباره دریای سرخ و عملیات عربی نشان دهنده تمایل آمریکا برای حمایت از وحشیگری (رژیم) اسرائیل در غزه است.

در این بیانیه آمده است: شرم آور است که شورای امنیت نتوانست بیانیه ای در محکومیت کشتار روزانه کودکان و زنان غزه توسط دشمن اسرائیلی به مدت نزدیک به 200 روز صادر کند.

وزارت امور خارجه یمن اعلام کرد که شورای امنیت باید از ارسال تسلیحات آمریکایی به رژیم غاصب صهیونیستی که باعث هزاران کشتار مردم غزه می شود جلوگیری می کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر تاکید می کنیم که عملیات یمنی ها در دریای سرخ و دریای عرب ارتباط تنگاتنگی با حوادث غزه دارد و این یک وضعیت استثنایی انسانی است که یمن از آن حمایت می کند. مردم و همه مردم منطقه و جهان.

وزارت امور خارجه یمن افزود: عملیات نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوز جنایتکارانه صهیونیست ها به غزه متوقف شود و محاصره رفع نشود.

عبدالملک العجری، یکی از اعضای تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در این زمینه گفت: بیانیه اخیر شورای امنیت درباره عملیات ارتش یمن علیه کشتی های عازم اسرائیل بی ارزش است.

وی افزود: شورای امنیت که نمی تواند جلوی نسل کشی غزه را بگیرد و قوانین بین المللی را بر اسرائیل تحمیل کند، حق ندارد از دیگران بخواهد که به قوانین بین المللی احترام بگذارند.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حملات حوثی ها (انصارالله) به کشتی های تجاری در دریای سرخ را محکوم کردند.

نیروهای مسلح یمن در ماه های اخیر در حمایت از مردم غزه چندین کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی های حامل کالاهای این رژیم را که عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه بودند، مورد حمله قرار دادند. باب المندب.

نیروهای مسلح یمن متعهد شدند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، به حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی‌های این رژیم ادامه خواهند داد. نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.