افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

سیچ شیکاگو تاریخ ساز شد. تیم فوتبال مردان را به عنوان قهرمانی ملی پیشرو کرد

  • کد خبر : 2364
سیچ شیکاگو تاریخ ساز شد. تیم فوتبال مردان را به عنوان قهرمانی ملی پیشرو کرد

جولیان سیچ، حرفه ای سابق، پس از هدایت برنامه خود به پیروزی در روز شنبه، جایگاهی را در کتاب رکوردهای NCAA ثبت کرد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. تیم فوتبال مردان دانشگاه شیکاگو در روز شنبه پس از پایان فصل شکست ناپذیر خود با یک پیروزی پایانی برای اولین […]



جولیان سیچ، حرفه ای سابق، پس از هدایت برنامه خود به پیروزی در روز شنبه، جایگاهی را در کتاب رکوردهای NCAA ثبت کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

تیم فوتبال مردان دانشگاه شیکاگو در روز شنبه پس از پایان فصل شکست ناپذیر خود با یک پیروزی پایانی برای اولین بار قهرمانی ملی خود را به بیش از یک راه تاریخ ساز کرد.

به رهبری مربی سال اول جولیان سیچ، مارون های برتر با شکست دادن افس کالج ویلیامز (ویلیامزتاون، ماساچوست)، 2-0، در فینال بخش III NCAA در سالم، ویرجینیا، جایگاه خود را در کتاب رکوردها ثبت کردند. این پیروزی مهر هیجان انگیزی را به سال پر شور شیکاگو (22-0-1) و سیچ اضافه کرد، که اولین زنی بود که مربی یک تیم فوتبال مردان NCAA به عنوان ملی دست یافت.

سیچ به او گفت: «این به دختران جوان چیزی برای آرزو می دهد اخبار سی بی اس. “اگر آنها بتوانند آن را ببینند، می توانند آن را رویا کنند، می توانند آن را باور کنند، و سپس آرزو کنند که این باشند.”

پیروزی برتر روز شنبه تقریباً هشت ماه پس از آن اتفاق افتاد که سیچ، یک حرفه ای 14 ساله که در سال 2015 بازنشسته شد، موافقت کرد که در آوریل سرمربی شیکاگو شود. استخدام فوق العاده او را تبدیل به دومین زنی کرد که مربی تیم فوتبال مردان دانشگاهی شد و به کیم وایانت از دانشگاه نیویورک که در سال 15 استخدام شد، پیوست. ویانتز ویولت تنها تیمی بود که شیکاگو نتوانست در این فصل شکست دهد.

سیچ که بومی اسویگو، ایالت ایالت و یکی از دانش آموختگان دانشگاه دی پاول است، پس از دوره های مربیگری مختلف در هفت سال گذشته، از جمله دو سال دویدن با آخرین تیم حرفه ای خود، ستاره های سرخ شیکاگو NWSL، به مارونز آمد. او همچنین قبلاً به عنوان دستیار برای تیم زنان مارون از سال 2015 تا 17 خدمت می کرد.

سیچ علاوه بر ستاره های سرخ، مدتی را در استرالیا، سوئد و در سراسر ایالات متحده بازی کرد.

  • پوشش ورزشی بیشتر کالج:آخرین چشم انداز CFP: با از دست دادن OT TCU، چه کسی وارد می شود؟
  • منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون سندرز
  • کریس “خرس” فالیکا ESPN را ترک می کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.