افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

بورل از حمله به ما دست بردار

  • کد خبر : 236212
بورل از حمله به ما دست بردار

آفتاب نیوز: بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را مورد خطاب قرار داد و گفت که او باید «حمله به اسرائیل را متوقف کند». بورل امروز در کنفرانس “کمک های بشردوستانه برای غزه” از اقدامات غیرانسانی اسرائیل […]

آفتاب نیوز:

بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را مورد خطاب قرار داد و گفت که او باید «حمله به اسرائیل را متوقف کند».

بورل امروز در کنفرانس “کمک های بشردوستانه برای غزه” از اقدامات غیرانسانی اسرائیل در نوار غزه انتقاد کرد و گفت که اسرائیل از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه مردم فلسطین استفاده می کند.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا که روز گذشته اظهارات مشابهی را علیه اسرائیل بیان کرد، در سخنرانی امروز خود تکرار کرد: قحطی غزه بر زندگی هزاران نفر تأثیر گذاشته است. این قابل قبول نیست. گرسنگی به عنوان یک سلاح جنگی استفاده می شود. اسرائیل در حال ایجاد قحطی است».

کاتس در پاسخ به این اظهارات اعلام کرد که اسرائیل به هر کسی که خواهان کمک های بشردوستانه در نوار غزه است اجازه می دهد تا کمک دریافت کند و می خواهد به اسرائیل حق دفاع از خود در برابر حماس را بدهد.

سازمان ملل در هفته های اخیر بارها درباره وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه هشدار داده است.

«دومینیک آلن» نماینده صندوق فلسطین در سازمان ملل اخیراً وضعیت نوار غزه را یک کابوس توصیف کرده و گفته است که وضعیت غزه فراتر از یک بحران انسانی است. آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز روز شنبه اعلام کرد که این هفته وضعیت غزه را “فاجعه بار” توصیف کرده و اعلام کرد که وضعیت در این منطقه لحظه به لحظه بدتر می شود.

این سازمان که در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به این موضوع پرداخته، بار دیگر اعلام کرد: نیاز فوری به کمک های بشردوستانه برای رسیدن سالم و پایدار به غزه وجود دارد. اسرائیل در سال های اخیر صدها بار این منطقه را بمباران کرده است. ماه های گذشته

مردم غزه در محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و تنها مواد غذایی و پزشکی محدودی اجازه ورود به غزه را دارند. به گفته وزارت بهداشت غزه، بیش از 31700 فلسطینی در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که بیشتر آنها زن هستند. و بچه ها بوده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.