افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

جزئیات تاشو OnePlus رونمایی شد. صفحه نمایش 7.8 اینچی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی

  • کد خبر : 23616
جزئیات تاشو OnePlus رونمایی شد.  صفحه نمایش 7.8 اینچی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی

هفته گذشته، یکی از منابع شناخته شده و شناخته شده OnLeaks، افشاگر صنعت موبایل، رندرهای سه بعدی از OnePlus Fold را منتشر کرد و اکنون همان افشاگر جزئیاتی در مورد سخت افزار، از جمله نمایشگر، تراشه پردازشی و دوربین منتشر کرده است. اولین مدل تاشو از OnePlus که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. […]

هفته گذشته، یکی از منابع شناخته شده و شناخته شده OnLeaks، افشاگر صنعت موبایل، رندرهای سه بعدی از OnePlus Fold را منتشر کرد و اکنون همان افشاگر جزئیاتی در مورد سخت افزار، از جمله نمایشگر، تراشه پردازشی و دوربین منتشر کرده است. اولین مدل تاشو از OnePlus که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. با ما در DJ باشید.

ظاهراً OnePlus Fold به یک نمایشگر داخلی 7.8 اینچی با پنل AMOLED (1900 x 2100 پیکسل LTPO) و یک صفحه نمایش خارجی 6.3 اینچی مجهز خواهد شد که هر دو با نرخ رفرش 120 هرتز هستند. این پنل نمایشگر از نوع AMOLED خواهد بود، اما شاید LTPO نباشد.

OnePlus Fold از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 به همراه 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که تقریباً مشابه پیکربندی رده بالای OnePlus 11 است. این گوشی دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی خواهد بود. که کمی کوچکتر و کندتر از باتری وان پلاس 11 است (وان پلاس 11 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 وات دارد).

OnePlus تاشو

این گوشی هوشمند تاشو دارای دوربین سه گانه در پشت بدنه خواهد بود که احتمالا با همکاری شرکت خوشنام Hasselblad طراحی و تولید خواهد شد. ماژول اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی (ظاهراً سونی IMX890)، یک ماژول فوق عریض 48 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (در حال حاضر جزئیاتی در مورد لنزها وجود ندارد). دو دوربین سلفی نیز وجود خواهد داشت، یکی 32 مگاپیکسلی در صفحه بیرونی و دیگری 20 مگاپیکسلی در داخل.

سایر جزئیات فاش شده در مورد OnePlus Fold شامل سیستم عامل پیش فرض OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13، اسکنر اثر انگشت کنار بدن و نوار لغزنده اعلان های سنتی موجود در گوشی های OnePlus است.

OnePlus تاشو

OnePlus هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی از اولین گوشی تاشو خود را مشخص نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که OnePlus Fold در ماه آگوست در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. این تاریخ درست پس از رویداد رونمایی از گلکسی زد فولد 5 سامسونگ در سئول خواهد بود. در پایان باید اشاره کنیم که پیش از این صحبت هایی در مورد معرفی یک مدل تاشو با برند وان پلاس مطرح شده بود، اما اخیراً چیزی در مورد آن نشنیده ایم و باید دید وان پلاس فلیپ در کنار این گوشی معرفی می شود یا خیر. OnePlus Fold یا نه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.