افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

حمله پلنگ به چوپان در روستای حیدرلات فومن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 236155
حمله پلنگ به چوپان در روستای حیدرلات فومن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی گفت: طی تماس تلفنی فردی اهل جنگل خانم ها مقیم حیدرآباد متوجه شدیم یک نفر مورد حمله پلنگ قرار گرفته و در بیمارستان بستری است. وی افزود: وی بلافاصله برای بررسی گزارش و کمک به بیمارستان مراجعه کرد و با تایید خبر آسیب زبانی متوجه شدیم که مرد جوانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی گفت: طی تماس تلفنی فردی اهل جنگل خانم ها مقیم حیدرآباد متوجه شدیم یک نفر مورد حمله پلنگ قرار گرفته و در بیمارستان بستری است.

وی افزود: وی بلافاصله برای بررسی گزارش و کمک به بیمارستان مراجعه کرد و با تایید خبر آسیب زبانی متوجه شدیم که مرد جوانی اهل شهرک حیدرآباد بعد از نگرانی پدر شوهرش او پس از از دست دادن یک رأس دام به جنگل رفت تا در منطقه ای خاص به دنبال آن بگردد. عشق شال مرز حیدرآباد و لپوندان دیدم نزدیک لاشه یک گاو متوجه حضور یک پلنگ با پارس و صدای دو سگ قلاده شد.

بابایی ادامه داد: بلافاصله پلنگ به او حمله کرد. در ساخته شده است به طوری که هر دو به ته دره می افتند. از این رو اظهارات او به قول خودش و فریاد و حمله سگ ها باعث فرار پلنگ شد که با تلاش و کوشش به بالای دره رسید و با تلفن همراه کمک خواست. دوستان و خانواده این جوان بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.

وی گفت: خدا را شکر حال عمومی این جوان خوب است و به تازگی واکسن های مربوطه را دریافت کرده است. ضد زیستی او گفت که باید بیش از یک هفته در بیمارستان بستری شود. حیدرآباد داخل منطقه حفاظت شده رودخانه خان و سیاهی واقع شده و زیستگاه حیواناتی مانند ببر، خرس، گرگ و … می باشد. مرال ویشکا شیث و سازمان حفاظت محیط زیست به منظور به حداقل رساندن درگیری بومی با حیات وحش در این مناطق و جبران خسارات وارده از حیات وحش به دام و محصولات کشاورزی، قراردادی را با بیمه کشاورزی منعقد کردند که منجر به پرداخت خسارت بر اساس اقدامات انجام شده توسط اطلاع رسانی به موقع دامداران و کشاورزان از راهنمایی و بازدید کارشناسان و تهیه گزارش.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.