افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

کالکشن تابستانی و جدید برند سرژ; می توانید برند را از کت به کاغذ ببرید.

  • کد خبر : 23608
کالکشن تابستانی و جدید برند سرژ;  می توانید برند را از کت به کاغذ ببرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع تابستان و شروع تعطیلات، تمامی برندهای معروف ایرانی و خارجی مجموعه ای جدید و مناسب فصل را معرفی کردند که می توان گفت ترندهای فصلی همیشه برگزیده این مجموعه هاست. بنابراین اگر به سبک های مد روز و مدرن علاقه دارید، می توانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع تابستان و شروع تعطیلات، تمامی برندهای معروف ایرانی و خارجی مجموعه ای جدید و مناسب فصل را معرفی کردند که می توان گفت ترندهای فصلی همیشه برگزیده این مجموعه هاست. بنابراین اگر به سبک های مد روز و مدرن علاقه دارید، می توانید تیپ تابستانی خود را از میان این مجموعه ها انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم مجموعه تابستانی برند سرژ را ارائه کنیم که به جرات می توان گفت پس از آشنایی با محصولات این برند ایرانی، هرگز از برندهای گران قیمت خارجی خرید نخواهید کرد. سارگ واژه ای است که ریشه و مفهوم خود را در تار و پود صنعت نساجی جست و جو کرده است. این برند ایرانی که از سال 1379 فعالیت خود را با تولید تی شرت زنانه در کره آغاز کرد، به تدریج مجموعه پوشاک خود را تکمیل کرد و در دریای متلاطم اقتصاد ایران پایداری خود را حفظ کرد. محمدرضا تیموری مدیر کل پوشاک باکیفیت سارج محصولات این شرکت را در دسته بندی های رسمی، فشن فرمال، کژوال، بیسیک کژوال و کلاسیک دسته بندی کرده است که خبر خوبی برای تمامی خانم های شیک پوش ایرانی است.

زیرا با هر سبک و سلیقه ای می توانید از بین لباس های این برند انتخاب کنید چرا که طرح های برند سارج سبک ها و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مجموعه تابستانی جدید برند سارج آشنا شوید.

مجموعه تابستانی سارج

داستان برند سرجه; متمایز لباس بپوش

سرجه بانویی مدرن است که متناسب با زمان خود لباس می پوشد و می درخشد و با گذشت زمان هیچ گاه طراوت خود را از دست نمی دهد و پیر نمی شود. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، برند سرژ از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است و می توان گفت بازار هدف برند سرژ، طبقه متوسط ​​جامعه است. بازه قیمتی محصولات سارج نیز بسته به نوع محصول انتخابی (مانند مانتو، شلوار و …) متفاوت است. البته فراموش نکنید که ما برندهای بدی را به شما معرفی نمی کنیم، سرژ برندی است که محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

مجموعه تابستانی سارج

مجموعه تابستانی سارج

مانتوهای مجموعه تابستانی سارج را بشناسید

به جرات می توان گفت که Sarge یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مجموعه های سال را برای تابستان 1402 به نمایش گذاشته است. برای مثال همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، مانتوهای تابستانی بیش از سایر محصولات در این مجموعه خودنمایی می کنند. مجموعه. البته یکی از ویژگی هایی که مانتوهای این برند را از سایر برندها متمایز می کند، ترکیب پارچه با کیفیت و طراحی منحصر به فرد محصولات این برند است، البته فراموش نکنید که طرح ها می توانند مدل های مختلفی برای پوشش های مختلف داشته باشند. سلیقه، اما کیفیت یک ویژگی همیشگی است، در این برند مد نظر است. بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال را با یکی از این مانتوهای مد روز و شیک بگذرانید، بهتر است از طریق لینک به وب سایت سارج سر بزنید.

مجموعه تابستانی سارج

مجموعه تابستانی سارج

این شما و این مقالات از مجموعه جدید سرگه

محصولات برند سارجه هر ساله در دو مجموعه کالکشن بهار تابستان و کالکشن پاییز و زمستان طراحی و در کارخانه مجهز این برند تولید می شود. مجموعه برند سارج علاوه بر مانتو شامل کاغذهای جذابی است که نمونه ای از آن ها را در انتهای این مطلب مشاهده خواهید کرد. این مجموعه تابستانی شامل ساتن، کتان و یا حتی حریر است که می توانید با توجه به استایل یا استفاده خود از بین این مدل ها یکی را انتخاب کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید محصولات سارج شامل طیف گسترده ای از لباس های رسمی از جمله پیراهن، بلوز و دامن، استایل های خیابانی مانند کت و شلوار، لباس های راحتی مانند تاپ، تی شرت و شورت و اکسسوری های زیبا به شکل شال و روسری و جوراب

مجموعه تابستانی سارج

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.