افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تامین کنندگان تجهیزات سلامت محور که نمی توانند حقوق کارمندان را پرداخت کنند. وعده پرداخت مطالبات محقق نشد.

  • کد خبر : 236074
تامین کنندگان تجهیزات سلامت محور که نمی توانند حقوق کارمندان را پرداخت کنند.  وعده پرداخت مطالبات محقق نشد.

بازار؛ گروه صنعتی: رؤسای 6 تشکل عرضه کننده محصولات سلامت محور از روز جمعه، اتحادیه صنفی صاحبان صنایع دارویی ایران، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اقلام و تجهیزات مورد نیاز پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، انجمن واردکنندگان دارو، انجمن صنفی انجمن صنفی شرکت‌های داروسازی و مکمل‌های انسانی کشور در نامه‌ای خطاب به محمد مخبر، معاون اول […]

بازار؛ گروه صنعتی: رؤسای 6 تشکل عرضه کننده محصولات سلامت محور از روز جمعه، اتحادیه صنفی صاحبان صنایع دارویی ایران، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اقلام و تجهیزات مورد نیاز پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، انجمن واردکنندگان دارو، انجمن صنفی انجمن صنفی شرکت‌های داروسازی و مکمل‌های انسانی کشور در نامه‌ای خطاب به محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور از عدم پرداخت مطالبات خود گلایه و نسبت به عدم توانایی ابراز نگرانی کرده است. حقوق و مرخصی کارمندان خود را پرداخت کنند.

در این نامه آمده است: جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور با سلام و عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک فرا رسیدن سال جدید express by بدینوسیله مراتب گلایه و تاسف جدی از تلاش های تولیدی را تقدیم حضور معظم له در خصوص عرضه کالاهای سلامت محور در کشور به دلیل عدم تامین به موقع نقدینگی و عدم پرداخت فوری پرداخت می نماییم. مطالبات معوق از تاسیسات درمانی دولتی که برای بقا و ادامه فعالیت بنگاه های اقتصادی در این حوزه ضروری است، در این خصوص با احترام، لزوم دستور تسریع در پرداخت فوری مطالبات معوق و تامین وجوه لازم را یادآور می شود. به شرایط بحرانی شرکت ها برای ادامه فعالیت شرکت های اقتصادی در این زمینه.

در ادامه آمده است: شایان ذکر است در روزهای پایانی سال اخبار موثقی مبنی بر تلاش دولت محترم برای تامین نقدینگی لازم به این حوزه منتشر شد و فعالان این حوزه منتظر پرداخت بدهی های معوق، مطالبات از مراکز درمانی و در نتیجه تقویت نیروی انسانی و شرکت، متأسفانه تاکنون این مهم انجام نشده است و جای بسی تاسف است که مدیران تامین کنندگان تجهیزات بهداشتی قادر به پرداخت حقوق نیستند. امید است با درایت حضرتعالی با حمایت شاهانه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاهای بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی کشور این امر در روزهای پایانی سال عملیاتی شود. و امکان پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت های داروسازی 26 همات از مراکز درمانی بخش دولتی و 46 همات از بخش خصوصی نیاز دارند. آنچه جلب توجه می کند این است که این تقاضا روز به روز در حال افزایش است و در حال حاضر به 72 همت رسیده است، در حالی که وسعت بازار دارویی کشور به گفته یکی از فعالان این حوزه کمتر از 200 همت است.

از سوی دیگر، به گفته جلیل سعیدلو، رئیس انجمن تجهیزات پزشکی کشور، تعداد مطالبات سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات پزشکی کشور به دولت به بیش از 9 مورد رسیده است که در صورت عدم پرداخت هر چه سریعتر این مطالبات. ممکن است حرکت چرخ این صنعت نیز کند شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.