افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

اسمارت کژوال الهام پاوه نژاد و دخترش; فرش کرم رنگ می شود، چه دختری چه مادری!

  • کد خبر : 23598
اسمارت کژوال الهام پاوه نژاد و دخترش;  فرش کرم رنگ می شود، چه دختری چه مادری!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز الهام پاوه نژاد بازیگر تلویزیون، سینما و صحنه تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1369 آغاز کرد. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان انوشیروان و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده نیاوران از وزارتخانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز الهام پاوه نژاد بازیگر تلویزیون، سینما و صحنه تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1369 آغاز کرد. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان انوشیروان و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده نیاوران از وزارتخانه است. الهام پاوه‌نژاد تا به حال در نمایش‌های زیادی بازی کرده است که از مهم‌ترین نمایش‌های او می‌توان به سیستم گرون هلم، خدای کشتار و اردک وحشی اشاره کرد. الهام پاوه نژاد جدای از درام های ذکر شده در سریال، مانکن، همسران، واریس، مادر، یلدا و هست و نیست، بازیگر نقش اول نیز می باشد. مطمئنا شاید برایتان کمی عجیب باشد اما این بازیگر علاوه بر اینکه با آثارش شناخته شده است، اخیرا با عکس های منتشر شده اش در کنار دخترش سر و صدای زیادی به پا کرده است. هم خودش و هم دخترش در بیشتر مراسم ها از سبک کژوال هوشمند استفاده کرده اند و این شباهت استایل و استایل را می توان گفت تا حدودی ناشی از ظرافت و استایل خوب الهام پاوه نژاد است.

خوشحالم که الهام پاوه نژاد دستی در نویسندگی دارد و اولین کتاب او با عنوان هشت صبح هشت اسفند در سال 93 رونمایی شد و دومین کتاب او با عنوان قطعه 94 ردیف 7 نیز در اردیبهشت 1394 در نمایشگاه کتاب منتشر شد. بمانید با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله تعدادی از جدیدترین استایل ها از الهام پاوه نژاد.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در مراسم معرفی آلبوم گاه ففیسی با صدای همایون شجریان

الهام پاوه نژاد یکی از هنرمندانی است که در انتخاب لباس و استایل نه تنها از رنگ ها و اقلام شیک استفاده می کند بلکه لباس های بسیار جذاب و زنانه ای نیز به تن می کند. و سال بسیار جوان و تازه به نظر می رسد. حال با نگاهی به تصاویر زیر متوجه می شوید که الهام برای شرکت در مراسم رونمایی آلبوم «گاه فاهرسی» با صدای همایون شجریان یک کت خیاطی شیک و جذاب به تن کرده و برای تکمیل تیپ خود کمک گرفته است. در یک پیراهن سفید و شلوار جین البته نکته ای که این استایل را جذاب و متفاوت می کند، انتخاب کیف و کفش این بانوی هنرمند است.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد و دخترش به سبک کژوال هوشمند در اکران فیلم Main Idea

هیچ دو نفری در دنیا سلیقه یکسانی در لباس پوشیدن ندارند. بنابراین می توان گفت که هر فردی شکل و سبک متفاوتی را انتخاب می کند. یکی کلاسیک، یکی شیک و مدرن و شاید یکی خاص و غیرعادی باشد، اما چیزی که در همه آنها یکسان است، انتخاب سبک کژوال به عنوان سبک روزمره است. البته الهام پاونژاد برای شرکت در مراسم ها نیز کژوال هوشمند می پوشد، البته کژوال هوشمند با کژوال متفاوت است، در این سبک افراد ترکیبی پیچیده از استایل های کژوال و نیمه رسمی می پوشند و می توان گفت ویژگی اصلی گاه به گاه هوشمند پوشیدن لباس راحتی است که رسمی به نظر می رسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار شود.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

استایل شیک و شیک الهام پاوه نژاد در اکران فیلم کوتاه مثل زندگی

الهام پاوه نژاد نیز مانند هر بانوی شیک پوش دیگری از سبکی شیک برای نمایش فیلم کوتاه به عنوان زندگی استفاده کرده است. البته می توان گفت که هر خانم شیک پوشی صرف نظر از استایلی که دارد، چندین بار در سال این مدل را می پوشد. استایل ظریف یک سبک مد است که زیبا و ساده به نظر می رسد. هر لباس یا مدی که فانتزی به نظر می رسد را می توان ظاهری فانتزی در نظر گرفت. بنابراین Elegant شامل اقلام لوکسی می شود که خیلی جسورانه نیستند و پر از جزئیات هستند. مثل کت خز خانم الهوا پاوه نژاد یا چکمه های جیر بلندی که می پوشد.

الهام پاوه نژاد

کاربران شایانوز چه نکات دیگری در سبک فرشته حسینی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.