افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مصطفی قنبرپور: بازی بعدی را 6 امتیازی نکنیم/ استقلال امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235927
مصطفی قنبرپور: بازی بعدی را 6 امتیازی نکنیم/ استقلال امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: هرکس فوتبال بلد باشد و بازی پرسپولیس مقابل پیکان را تماشا کرده باشد، متوجه می شود که این تیم برای شکست حریف از همه راه ها استفاده کرد و نتیجه گرفت. مصطفی قنبرپور بازیکن و مربی سابق تیم پرسپولیس درباره نتیجه پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: هرکس فوتبال بلد باشد و بازی پرسپولیس مقابل پیکان را تماشا کرده باشد، متوجه می شود که این تیم برای شکست حریف از همه راه ها استفاده کرد و نتیجه گرفت.

مصطفی قنبرپور بازیکن و مربی سابق تیم پرسپولیس درباره نتیجه پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: واقعاً از چنین تیم فوتبال شایسته و شایسته ای انتظاری بیش از این نمی رود. در زمانی که گل محمدی از تیم جدا شد، پرسپولیس هم خوب بود و فقط به دلیل برخی اتفاقات مانند محرومیت یا مصدومیت بازیکنان در نیم فصل، نتوانستند در جدول نیم فصل به برتری برسند که البته چندان هم اینطور نیست. مهم. این پرسپولیس تیمی پر از مهره است و البته همه مهره هایش با هم هماهنگ هستند.

وی افزود: وقتی آقای گل محمدی رفت و تیم مدیریت بعد از مدتی مربی جدیدی را انتخاب کرد، آرزو کردم این عزیزانی که برای باشگاه استقلال زحمت می کشند با انتخاب خود شرمنده هواداران نباشند که البته می بینیم که شرایط وجود دارد. در حال حاضر برای تیم خوب هستند و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: تیم پیکان در دو دیدار قبلی خود سپاهان و ملوان را شکست داده بود، دو تیم سرسخت و سرسخت. قطعا استقلالی سرمربی تیم پیکان انگیزه های زیادی برای شکست یا توقف پرسپولیس داشت اما بچه های پرسپولیس واقعا گل زدند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند.

قنبرپور تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار دو گل زد اما قطعا می توانست حداقل 4 یا 5 گل بزند و با دستان پرتر زمین را ترک کند که البته از عوامل زیبایی فوتبال است. توپی که به آستانه دروازه می رسد و تبدیل به گل نمی شود می تواند ارزش یک گل را داشته باشد و هیجان مسابقه را افزایش دهد. خوشحالیم که بچه ها توانستند به موقع گلزنی کنند و نتیجه ای را که شایسته آن است بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید این تیم پیکان با این فوتبال خوبی که ارائه می دهد در پایان فصل جایگاه خوبی خواهد داشت. پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی بود که توانست پیکان را به یک تیم عادی تبدیل کند و در زمین خودش گرفتار کند. دیدیم پرسپولیس برای رسیدن به دروازه حریف انواع روش ها را امتحان کرد و طبیعتا موقعیت های زیادی ایجاد شد.

قنبرپور درباره اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر، توضیح داد: با توجه به شرایط تیم های بالای جدول قطعا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد. در مورد تیم استقلال هم باید گفت که این تیم همچنان امتیاز از دست می دهد. تا پایان فصل اما شرط قهرمانی پرسپولیس این است که اشتباه نکند و بدون لغزش به پایان برسد، در این صورت قطعا قهرمان می شود. ما نباید از سایر رقبا غافل شویم. تراکتور را بردیم و با استقلال مساوی کردیم. اگر بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان را با برد به پایان برسانیم، قطعا در جایگاه قهرمانی قرار خواهیم گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)