افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

موتورولا قوانین بازی را با اج 50 پرو تغییر می دهد!

  • کد خبر : 235887
موتورولا قوانین بازی را با اج 50 پرو تغییر می دهد!

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار جدید خود به نام Edge 50 Pro است که به تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8S که اخیراً معرفی شده مجهز خواهد شد. شعبه چینی موتورولا با اعلام این خبر، استفاده از جدیدترین تراشه کوالکام را در X50 Ultra تایید کرد. X50 Ultra نامی است که […]


موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار جدید خود به نام Edge 50 Pro است که به تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8S که اخیراً معرفی شده مجهز خواهد شد. شعبه چینی موتورولا با اعلام این خبر، استفاده از جدیدترین تراشه کوالکام را در X50 Ultra تایید کرد. X50 Ultra نامی است که موتورولا برای Edge 50 Pro در بازار چین در نظر گرفته است. با دی جی همراه باشید.

همچنین انتظار می‌رود این گوشی با نام Moto Edge Plus (2024) در ایالات متحده عرضه شود، زیرا موتورولا پرچمداران خود را با پسوند پلاس برای مشتریان آمریکایی خود نام می‌برد. این تلفن همچنین در چندین ویدیو و تریلرهای تبلیغاتی فاش شده ظاهر شده است که تاریخ عرضه را 3 آوریل (15 آوریل) در هند نشان می دهد. داستانی که قبلا در موردش شنیده بودیم.

طبق برخی ویدیوها که ظاهرا مربوط به X50 Ultra (Edge 50 Pro) است، این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 165 هرتز است و از 12 گیگابایت رم به بعد به 512 گیگابایت می رسد. فضای ذخیره سازی مورد علاقه داخلی خواهد بود. با این حال، این ویدیوها ممکن است تصاویر بازسازی شده از Edge 40 Pro باشند، زیرا هیچ ویژگی جدیدی را که پرچمدار 2023 فاقد آن است را نشان نمی دهد و حتی به ویژگی های خاص اندروید 14 نیز اشاره ای نمی کند.

Moto Edge 50 Pro اکنون یک صفحه اختصاصی در خرده‌فروشی آنلاین Flipkart دارد. این صفحه برخی از مشخصات، از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با ردیابی فوکوس خودکار ویدئویی، تثبیت‌کننده تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی، و راهنمای بهبود عکس‌های هوش مصنوعی را تایید می‌کند.

Moto Edge 50 Pro

این صفحه همچنین می گوید که صفحه نمایش Moto Edge 50 Pro دارای وضوح 1220p و نرخ رفرش 144 هرتز خواهد بود که با آنچه در ویدیوهای ذکر شده در بالا دیده ایم در تضاد است. علاوه بر این، موتورولا اعلام کرده است که این اولین گوشی با صفحه نمایش تایید شده پنتون خواهد بود که “رنگ های واقعی” و “تناژ پوست دقیق” را به “اصیل ترین شکل ممکن” ارائه می دهد.

Moto Edge 50 Pro در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد. انتظار داریم جزئیات بیشتری در مورد این گوشی نزدیک به تاریخ عرضه منتشر شود و به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آنها را در اسمارتک نیوز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.