افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چه رنگ شالی بیشتر به پوست شما می آید؟ / نحوه انتخاب رنگ مناسب شال و روسری

  • کد خبر : 235622
چه رنگ شالی بیشتر به پوست شما می آید؟  / نحوه انتخاب رنگ مناسب شال و روسری

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز_ شال و روسری پشت پوشی است که برای پوشاندن موها استفاده می شود و به عنوان بخش مهمی از استایل زنان مسلمان شیک پوش شناخته می شود. در واقع این لباس که می توان از آن به عنوان اکسسوری نیز یاد کرد، یکی از لباس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز_ شال و روسری پشت پوشی است که برای پوشاندن موها استفاده می شود و به عنوان بخش مهمی از استایل زنان مسلمان شیک پوش شناخته می شود. در واقع این لباس که می توان از آن به عنوان اکسسوری نیز یاد کرد، یکی از لباس های جذاب و ضروری استایل زنان ایرانی است که از قدیم الایام مورد استفاده بوده است.

پوشیدن روسری و شال های رنگارنگ کار دشواری است زیرا بر خلاف لباس های دیگر، درست جایی است که صورت شما را قاب می کند. هر خانم خوش پوش ایرانی باید بداند که چگونه شال و روسری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کند. از این رو سعی می کنیم در سطور زیر نکاتی را در مورد آن به شما بگوییم تا بتوانید شال و روسری خود را انتخاب کنید و بیشتر بدرخشید.

تشخیص رنگ پوست

برای اینکه مشخص کنید کدام رنگ برای شما بهتر به نظر می رسد، ابتدا باید رنگ پوست خود را پیدا کنید. همه ما در یکی از سه دسته قرار می گیریم: گرم (زرد)، سرد (آبی/صورتی) و خنثی. هیچ راه قطعی برای دانستن وجود ندارد، اما چند راه وجود دارد که به شما در تعیین رنگ پوست کمک می کند.

اگر مدتی را زیر نور آفتاب بگذرانید، گونه هایتان برنزه و آفتابی می شوند یا گلگون؟ اگر صورت شما کاملاً با گونه های گلگون می درخشد، به احتمال زیاد یک فرد خنثی هستید. این اولین راه است.

روش دیگری در پاسخ به این سوال ظاهر می شود: چه نوع جواهراتی به شما می آید. نقره یا طلا؟ اگر هر دو مناسب شما هستند، احتمالاً خنثی هستید. معاینه وریدهای مچ دست روش دیگری است. اگر آبی هستند شما باحال هستید، اگر سبز هستند شما گرم و اگر بنفش هستند خنثی هستید.

بدون عنوان-9-1024x774

بهترین رنگ را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب شال یا روسری عمدتاً به سلیقه شما بستگی دارد، اما اگر نکاتی را رعایت کنید تا درخشش شما بیشتر بدرخشد، ضرری ندارد. یکی از عناصر ضروری برای یک استایل مناسب، انتخاب شال یا روسری متناسب با رنگ پوست شماست. مطابق با آنچه که در مورد تشخیص رنگ پوست شما ذکر کردیم، اکنون وقت آن است که کمی بیشتر در مورد رنگ های مناسب پوست شما صحبت کنیم.

معرفی-شال-و-روسری-ترند-1402

بهترین رنگ ها برای پوست های تیره یا گرم.

بهترین رنگ برای چاپلوسی چهره، سایه های گرم مانند زرد خردلی، طلایی و تقریباً هر سایه نارنجی است. می توانید از تن زرد و رنگ های مکمل آن استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید از رنگ های سرد استفاده کنید. فقط آنها را با رنگ های گرم تر انتخاب کنید، به سبز آبی و سبز زیتونی فکر کنید. یا می توانید از رنگ های خنثی و قهوه ای، شکلاتی، کرم، قهوه ای با شیر و بژ استفاده کنید که جزو دسته رنگ های گرم هستند.

اما بهتر است از شال با روسری در تناژهای یخی و رنگ های سرد مثل این دوری کنید. نکته دیگر اینکه آبی سلطنتی و سبز زمردی با هم دشمن هستند و نقره ای یا خاکستری شما را بسیار خسته نشان می دهد.

e9fb319d-dfc9-4f60-904a-8457bcf9e1b0

بهترین رنگ برای پوست های روشن یا سرد.

شما ملکه آبی و سبز هستید، اما می توانید رنگ های خانواده گرم را نیز امتحان کنید. انتخاب شال یا روسری با رنگ های صورتی و قرمز گیلاسی می تواند گزینه خوبی باشد. پس از آن، می توانید به رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و آبی سرمه ای فکر کنید. البته فراموش نکنید که از رنگ های نارنجی و زرد دوری کنید، آنها شما را خجالتی نشان می دهند و البته زیبایی زیادی به چهره شما نمی بخشند.

dc417e6c-c6d7-455f-a1c0-14b2f9b5ba16

بهترین رنگ برای پوست خنثی

انتخاب رنگ شال و روسری برای آن دسته از خانم هایی که رنگ پوست خنثی دارند بسیار آسان و راحت است زیرا با اکثر رنگ ها صورت دلپذیری خواهند داشت: رنگ های هلویی، صورتی کثیف، آبی روشن، زرد پاستلی، سبز یشمی و …. . رنگ ها بسیاری از آنها به چهره شما می آیند.

اما فراموش نکنید که باید از شال و روسری هایی که بسیار پر زرق و برق هستند خودداری کنید. در عوض، از رنگ ملایم‌تری مانند رنگ‌های پاستلی یا کم‌رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای قرمز تیره، قرمز آجری را در نظر بگیرید.

اصول ترکیب کیف و روسری

در نهایت با توجه به تنوع مدل های شال و روسری امروزه، انتخاب صحیح آن ها بسیار مهم است. در صورت انتخاب صحیح و هماهنگ با رنگ پوست، ظاهر و رنگ لباس های دیگر و … می تواند کل استایل را زیباتر کرده و به آن زیبایی بیافزاید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.