افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

چهار روز بدون تلفات در جاده استان سمنان

  • کد خبر : 235595
چهار روز بدون تلفات در جاده استان سمنان

ایسنا/ سمنان رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز ابتدایی طرح نوروزی بدون تلفات جانی در جاده های استان ها گذشت. پژمان قرائیان امروز 7 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز 10 هزار و […]

ایسنا/ سمنان رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز ابتدایی طرح نوروزی بدون تلفات جانی در جاده های استان ها گذشت.

پژمان قرائیان امروز 7 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز 10 هزار و 315 مورد به اورژانس این استان مراجعه شده است که از این تعداد 9 هزار و 259 مورد به صورت سرپایی و یک مورد درمان شدند. هزار و 56 نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی با بیان اینکه 80 مورد از بستری ها مربوط به تصادفات جاده ای در این چهار روز بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه در چهار روز ابتدایی طرح هیچ فوتی بر اثر حوادث رانندگی در استان نداشتیم.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه با بیان اینکه 10 هزار و 235 نفر از بیماران غیرتصادفی بودند، خاطرنشان کرد: در این چهار روز 16 مورد فوتی غیرتصادفی در اورژانس های استان گزارش شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام اینکه اورژانس 115 در این چهار روز 499 ماموریت انجام داد، افزود: از این تعداد 307 ماموریت در حوزه شهری و 192 مورد در بزرگراه بوده است.

وی با بیان اینکه 100 مورد از ماموریت های اورژانس در این چهار روز مربوط به حوادث رانندگی بوده است، گفت: 399 ماموریت غیرتصادفی نیز در این ایام توسط همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

وی مجموع مجروحان این چهار روز را 490 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 134 نفر مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

قرائیان از انجام 7 هزار و 875 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان در 11 ماه سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 900 ماموریت در جاده و مابقی در حوزه شهری انجام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.