افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

معرفی ترندهای سایه چشم و آرایش; به نظر شما سایه پودری راحت تر است یا سایه کرم؟

  • کد خبر : 23559
معرفی ترندهای سایه چشم و آرایش;  به نظر شما سایه پودری راحت تر است یا سایه کرم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که انجام آرایش چشم بسیار دشوارتر و زمان‌برتر از آرایش روی بقیه قسمت‌های صورت است، زیرا چشم‌ها مرکز توجه هستند و تأثیر زیادی در ظاهر چهره خواهند داشت. سایه چشم یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی زنانه است زیرا چشم ها را برجسته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که انجام آرایش چشم بسیار دشوارتر و زمان‌برتر از آرایش روی بقیه قسمت‌های صورت است، زیرا چشم‌ها مرکز توجه هستند و تأثیر زیادی در ظاهر چهره خواهند داشت. سایه چشم یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی زنانه است زیرا چشم ها را برجسته و درخشان می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایه چشم هم از نظر ساختار و هم از نظر ظاهری انواع مختلفی دارد و مدل های مختلفی از سایه چشم وجود دارد. پس بدون شک این موضوع شما را در انتخاب این محصول آرایشی سردرگم کرده و انتخاب مدل را برای شما سخت خواهد کرد. در نتیجه قبل از انتخاب رنگ و نوع سایه، لازم است ابتدا با انواع سایه چشم آشنا شوید و سپس با توجه به توانایی خود در سایه و آرایش و تفاوت انواع آن، خریدی آگاهانه انجام دهید. سایه‌ها استفاده از ترکیب رنگ‌های متعادل در کنار استفاده از محصولات باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سایه چشم مناسب، آرایشی منحصر به فرد بر روی صورت خود داشته باشید. سایه زدن به آرایش شما روح و رنگ می بخشد، بنابراین باید با هنر استفاده از آن آشنا باشید.

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که کدام سایه چشم خوب را بخرم، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با چند مدل سایه چشم پرطرفدار آشنا شوید.

انواع سایه چشم

سایه چشم مایع؛ نسل جدیدی از سایه ها.

سایه مایع را می توان به عنوان آخرین نسل سایه چشم ارائه کرد. این نوع سایه ها در ظرفی شبیه رژلب های مایع با لوله براق و اپلیکاتور کرکی نرم تولید و به بازار عرضه می شوند. تنوع رنگ آنها زیاد است و به صورت تکی و در رنگ های مختلف وجود دارند. از آنجایی که سایه های مایع روان هستند، کنترل آنها دشوار است و به سرعت خشک می شوند. بنابراین اگر در استفاده از سایه و آرایش مبتدی هستید و یا پوست چرب دارید، این نوع سایه ها گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

تن کرم؛ روندی که دنیای آرایش را متحول کرد

سایه چشم کرمی نوع دیگری از سایه چشم است که بافتی صاف و مخملی دارد و معمولاً در کاسه کوچکی عرضه می شود. سایه های کرمی اغلب براق هستند، بنابراین درخشش بیشتری نسبت به سایه های دیگر به چشم ها می بخشند. بنابراین می توانیم از آنها برای شرکت در جلسات و مهمانی هایی که می خواهیم در آن بدرخشیم استفاده کنیم. البته اگر طرفدار آرایش چشم سنگین نیستید و ظاهر طبیعی و ساده را ترجیح می دهید، بهتر است از سایه چشم های مات و پودری استفاده کنید. این نوع سایه ها برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب نیستند.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

سایه پودری؛ آرایش راحت و حرفه ای

در بین انواع سایه چشم، سایه های پودری رایج ترین و شناخته شده ترین هستند و در اکثر کیف های آرایش زنانه یافت می شوند. این نوع سایه ها معمولا به صورت پالت های دوتایی یا چندگانه عرضه می شوند و دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که از جمله آنها می توان به انواع سایه چشم اکلیلی و سایه چشم مات اشاره کرد. جالب است بدانید آنچه این نوع سایه را از سایر مدل ها متمایز می کند، ترکیب پذیری آن است. به این ترتیب به کمک سایه های پودری می توانید به راحتی رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید یا در کنار هم استفاده کنید. سایه چشم های پودری برای انواع پوست های چرب و معمولی گزینه ای مناسب به حساب می آیند و می توان آن را با برس زد.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.