افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

از مانتو مشکی خسته نشدی، تابستان فصل مانتوهای رنگارنگ است. چگونه کت سرخابی را ترکیب کنیم؟

  • کد خبر : 23544
از مانتو مشکی خسته نشدی، تابستان فصل مانتوهای رنگارنگ است.  چگونه کت سرخابی را ترکیب کنیم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سرخابی یکی از آن رنگ هایی است که پوشیدن آن در لباس دشوار به نظر می رسد، زیرا ترکیب آن با رنگ های دیگر چالش برانگیز است و رنگ روشنی است که عالی به نظر می رسد. اما اگر از رنگ های تکراری و تیره […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سرخابی یکی از آن رنگ هایی است که پوشیدن آن در لباس دشوار به نظر می رسد، زیرا ترکیب آن با رنگ های دیگر چالش برانگیز است و رنگ روشنی است که عالی به نظر می رسد. اما اگر از رنگ های تکراری و تیره خسته شده اید یا نیاز به تنوع در رنگ های استایل خود دارید، این رنگ به قدری جذاب است که حتی از یک بار استفاده از آن خسته نخواهید شد. این بار قصد داریم ترکیب های صحیح رنگ با سرخابی را در چرخه رنگ کشف کنیم. بنابراین، بیایید یک بار برای همیشه ترکیب رنگ ها را یاد بگیریم. استایل تابستانی برای پوشیدن مانتو مشکی یا حتی شلوار مشکی انتخاب مناسبی نیست زیرا در این فصل برای ایجاد استایلی متفاوت و جذاب باید رنگ ها را به چالش بکشید. حال اگر به دنبال رنگ مناسبی برای هماهنگی با کت سرخابی خود هستید، خوب است بدانید که آبی، زرد، سبز، بنفش، قرمز، نارنجی و سیاه و سفید می تواند به شما در استایل تابستانی شما کمک کند.

قبل از هر چیز خوب است بدانید که سرخابی سایه های مختلفی دارد که همگی از ترکیب رنگ قرمز و بنفش به دست می آیند. قرمز رنگ اصلی و اصلی و بنفش رنگ ثانویه است، بنابراین سرخابی رنگ سوم محسوب می شود. رنگی پرانرژی و شاد است که استایلی متفاوت و جذاب را برای شما ایجاد می کند. برای آشنایی با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای سرخابی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کت سرخابی

کت سرخابی و شلوار جین معجزه آسا در کنار.

فراموش نکنید که شلوار جین را نمی توان از دنیای مد و استایل حذف کرد. بنابراین اگر به دنبال یک گزینه راحت و غیر رسمی برای ست کردن با کت سرخابی خود هستید، شلوار جین آبی برای شما معجزه می کند. ست کردن یک کت سرخابی با شلوار، پیراهن یا دامن آسان است، برخلاف ست کردن آن با رنگ های دیگر. ساده ترین آنها پوشیدن کت سرخابی و شلوار جین آبی است. البته فراموش نکنید که برای تکمیل لباس خود می توانید از شال یا خاکی به رنگ آبی پاستلی یا آبی بنزینی استفاده کنید و رنگ اکسسوری ها تا حدی به رنگ شلواری که انتخاب می کنید بستگی دارد.

کت سرخابی

کت سرخابی

لباس مجلسی سرخابی و سفید; از رنگ های خنثی استفاده کنید

رنگ سفید در بسیاری از سبک ها ناجی به حساب می آید، اما جالب است بدانید که در کنار رنگ های شاد و پرانرژی سروصدا می کند. بنابراین، می توانید با خیال راحت از رنگ سفید برای مطابقت با لایه سرخابی خود استفاده کنید. مثلا شلوار و شال سفید گزینه های مناسبی برای پوزیشن های تابستانی هستند. البته اکسسوری های جذاب تابستانی مانند صندل های باندی و روسری های کوچک سفید را فراموش نکنید، زیرا این اکسسوری ها ممکن است ساده باشند، اما استایل شما را برجسته می کنند. البته شال سفید و سایر موارد مشابه را می توان گزینه مناسبی برای استایل استایل به حساب آورد.

کت سرخابی

کت سرخابی

کت سرخابی و سبز زارا; لباس های مدرن و جذاب بپوشید.

یکی از ترندهای جذاب امسال، شنل یا لباس های سبز زارا است که دل زنان دنیای مد را به دست آورده است. جالب است بدانید برای داشتن استایلی مد روز و جذاب کافیست یکی از لباس های استایل خود را به این رنگ انتخاب کنید. به عنوان مثال، همراه با کت سرخابی شما، شلوار سبز زارا یا شال سبز می تواند استایل ساده شما را به استایلی خاص و جذاب تبدیل کند. شاید شما یک مدل یا سوپراستار نباشید، اما لباس پوشیدن به سبک این افراد اصلا کار سختی نیست، یعنی اگر از روندهای روز دنیای مد آگاه باشید و جسارت امتحان کردن آنها را داشته باشید.

کت سرخابی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.