افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

شکوری: حضور من در هیات مدیره پرسپولیس لغو شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235307
شکوری: حضور من در هیات مدیره پرسپولیس لغو شد – پرسپولیس نیوز

قائم مقام سابق باشگاه پیکان تاکید کرد که حضورش در هیات مدیره پرسپولیس منتفی است. ابراهیم شکوری در واکنش به حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی بازیکن و پرسپولیسی بودم و زمانی در پیکان. حضور در این دو تیم باعث شد به ورزشگاه بیایم و بازی امشب دو تیم را تماشا کنم. طبیعی […]

قائم مقام سابق باشگاه پیکان تاکید کرد که حضورش در هیات مدیره پرسپولیس منتفی است.

ابراهیم شکوری در واکنش به حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی بازیکن و پرسپولیسی بودم و زمانی در پیکان. حضور در این دو تیم باعث شد به ورزشگاه بیایم و بازی امشب دو تیم را تماشا کنم. طبیعی است که ما طرفدار فوتبال هستیم و این بازی ها برای ما جذاب است. در مورد موضوع هیات مدیره پرسپولیس هم باید بگویم که با توجه به الزامات AFC که باشگاه ها باید شرایط لازم را در بحث هیات مدیره داشته باشند، به من ماموریت داده شد که به هیات مدیره پرسپولیس بیایم و کمک کنم. . من خودم می دانم که در حال حاضر نمی توانم به این باشگاه کمک مالی کنم، من یک ورزشکار هستم و می توانم در این زمینه کمک کنم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و نیاز باشگاه، وزیر ورزش و دوستان وزارت ورزش گفتند که باید در این باشگاه حضور داشته باشم و سعی کردم قبول کنم. مثل همه ما که در پرسپولیس بازی می کنیم و این تیم را دوست داریم، می خواهیم این تیم نتیجه بگیرد و مجوز حرفه ای این باشگاه تایید شود. زمان زیادی برای دریافت مجوز حرفه ای باقی نمانده و شرایط AFC باید برآورده شود. فکر می کنم باشگاه پرسپولیس باید شرایط پایداری داشته باشد.

شکوری در پاسخ به این سوال که حکم حضورش در هیات مدیره پرسپولیس ابلاغ شده است. وی گفت: من خیلی در جریان نیستم و با توجه به زمانی که در انتظارمان است فکر می کنم حضورم در پرسپولیس منتفی است. اصرار زیادی برای آمدن نداشتم، فقط به خاطر تکلیفی بود که به من دادند، می خواستم به پرسپولیس کمک کنم. من به عنوان فردی که پرسپولیس را دوست دارم، سعی می کنم هر زمان که بخواهند به آنها کمک کنم.

وی با توجه به اینکه در زمان جدایی از پیکان بحث هایی مطرح شد که از میزان دستمزد خود در این باشگاه راضی نبوده و همچنین از دریافت مبلغ نجومی از مدیرعامل پیکان گلایه کرده است، گفت: خیر وجود نداشت. اصلا چنین بحثی نمی دانم مدیرعامل پیکان چقدر حقوق می گیرد و صحبت در این باره غیرحرفه ای است. من هم همان روز صحبت کردم، گاهی مردم نمی توانند با هم کار کنند. مشکلی نیست و برای پیکان آرزوی موفقیت دارم. نتایج پیکان بد نبود و امیدوارم این تیم ها بمانند چون باشگاه هایی هستند که بازیکن را پرورش می دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)