افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
5

خدابندلو: حالا فهمیدم پرسپولیس تیم بزرگی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235233
خدابندلو: حالا فهمیدم پرسپولیس تیم بزرگی است – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان کمک زیادی به من کردند و حالا فهمیدم پرسپولیس تیم بزرگی است. محمد خدابندلو پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سال را با نتیجه خوب و فوتبال خوب به پایان برسانیم و حالا بعد از عید تمام […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان کمک زیادی به من کردند و حالا فهمیدم پرسپولیس تیم بزرگی است.

محمد خدابندلو پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سال را با نتیجه خوب و فوتبال خوب به پایان برسانیم و حالا بعد از عید تمام تمرکزمان را روی جام حذفی و لیگ متمرکز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فضای پرسپولیس وفق پیدا کرده است یا خیر، تصریح کرد: 100 درصد کار سخت است اما خدا را شکر بالادستی های تیم به من کمک کردند. کادر فنی هم خیلی به من کمک کرد. الان فهمیدم پرسپولیس تیم بزرگی است و همه اعضای تیم سعی کردند من را با شرایط تیم تطبیق دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به تفکر تهاجمی سرمربی برزیلی این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: به زمان نیاز دارم اما فکر می کنم در 5 بازی اخیر سعی کردم آنچه را که از من خواسته بودند انجام دهم. پرسپولیس در سطح بالایی فوتبال بازی می کند و امیدوارم همین روند را طی کنیم.

خدابندلو در خصوص رقابت سخت پرسپولیس با استقلال در بالای جدول گفت: ماهیت لیگ فوتبال است و امیدواریم در آینده همه بازی هایمان را ببریم و اتفاقات خوبی برایمان بیفتد.

وی در واکنش به صحنه ای در بازی با پیکان که در حال داد و بیداد بر سر داور بود، گفت: شاید در آن موقعیت عصبی بودم. اون صحنه رو هم یادم نیست ارزیابی در کل خوب بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)