افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

ویرا: تعطیلات فرصت خوبی برای ماست/ هنوز درباره تمدید قراردادم صحبتی نکرده اند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235183
ویرا: تعطیلات فرصت خوبی برای ماست/ هنوز درباره تمدید قراردادم صحبتی نکرده اند – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این چند روز استراحت در حال حاضر برای تیم ما خوب است چرا که پنج بازی فشرده داشته ایم. اسمار لوس ویرا، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این چند روز استراحت در حال حاضر برای تیم ما خوب است چرا که پنج بازی فشرده داشته ایم.

اسمار لوس ویرا، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای همه پر برکت باشد. . از آنها. در حال حاضر چند روز استراحت برای تیم ما خوب است، زیرا ما پنج بازی نزدیک داشتیم. این دیدار حساس بود، چون بعد از دربی بود و یک مسابقه تا حدودی احساسی دنبال شد و اولین بازی آنطور که انتظار داشتیم نبود. من از کار بازیکنانم راضی هستم، زیرا آنها آنچه را که ما می خواستیم در زمین انجام دادند. زمانی که 2-0 می بردیم فضای بیشتری برای حمله داشتیم اما متاسفانه حملات ما تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: پیکان خوب دفاع می کند و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم کنار بیاید دچار مشکل می شود. خدا را شکر توانستیم جلو برویم و دو گل بزنیم. همچنین از همه هوادارانی که امروز به ما انرژی دادند تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم فرصت سوزی می کنند، گفت: قبول دارم که باید این مشکل را حل کنیم اما مشکلی نمی بینم. به دلیل عدم دقت در ضربه آخر است، چون گل می زنیم اما نمی توانیم تعداد گل ها را افزایش دهیم. شاید کمی به خاطر خستگی بچه ها بود. من آن را به عنوان مشکلی نمی بینم، اما سعی می کنیم قسمت آخر را در تمریناتمان برطرف کنیم.

اسمر در پاسخ به این سوال که آیا نگران از دست دادن فرصت ها نیست، تاکید کرد: نگرانم اما اگر این موقعیت ها را حل نکنیم بیشتر نگران می شوم. مطمئنم روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و از فرصت ها استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که “علی نعمتی بهترین بازیکن دربی بود، اما امروز در یازدهم ابتدایی جایی نداشت، دلیلش چه بود؟” میدان نعمتی فصل گذشته در تمام بازی ها حضور داشت و تاکنون در دفاع چپ بازی می کرد. فرشاد فرجی با وجود اینکه پست اصلی او دفاع وسط است اما در دو دیدار قبلی در پست خود خوب کار کرده و به احترام عملکرد فرشاد فرجی با او بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش ریتم خوبی پیدا کرده و نگران سقوط مجدد بازیکنان رنگ پریده تیم پس از اردوی تیم ملی نیست، تصریح کرد: نه چندان نگران نیستم. تقریبا 21 روز تا بازی با گل گهر باقی مانده و در شش هفت روز آینده پسرها می توانند استراحت کنند. فکر می کنم حضور در تیم ملی برای همه بازیکنان افتخار است و بچه ها باید از این فرصت برای استراحت استفاده کنند و دوباره آماده تمرین شوند.

اسمار همچنین درباره عملکرد آستون آرونوف توضیح داد: زمانی که بازیکنان جدید به ما اضافه می شوند، ممکن است کمی طول بکشد تا سازگار شوند. طرفداران و رسانه ها ممکن است برخی از جزئیات را نبینند، اما فکر می کنم آنها هماهنگ تر می شوند. آرونوف و عبدالکریم حسن هر دو در حال پیشرفت هستند و من انتظار دارم که با گذشت زمان با هم سازگارتر شوند.

خبرنگاری با یادآوری اینکه قرارداد سرمربی پالشن در پایان فصل به پایان می رسد از وی پرسید که آیا درخواست تمدید کرده است یا خیر، گفت: بله! قرارداد من در پایان فصل به پایان می رسد. هنوز به من نگفته اند که بمانم یا نه. وقتی چیزی نگفتند نمی توانم بگویم می مانم یا نه!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)