افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

آیا به آغاز نبرد بزرگ نزدیک می شویم؟

  • کد خبر : 234829

به گزارش خبرگزاری رویترز که روز جمعه 15 مارس منتشر شد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس اطمینان داد که نمی‌خواهد ایران وارد درگیری شود. جنگ با اسرائیل یا آمریکا بود به آقای قاآنی گفت که “این مبارزه ماست” و “حزب الله به تنهایی خواهد جنگید.” نواندیش_آریا سعادتمندبه […]

به گزارش خبرگزاری رویترز که روز جمعه 15 مارس منتشر شد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس اطمینان داد که نمی‌خواهد ایران وارد درگیری شود. جنگ با اسرائیل یا آمریکا بود به آقای قاآنی گفت که “این مبارزه ماست” و “حزب الله به تنهایی خواهد جنگید.”

نواندیش_آریا سعادتمندبه گزارش خبرگزاری رویترز که روز جمعه 15 مارس منتشر شد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس اطمینان داد که نمی‌خواهد ایران وارد جنگ با اسرائیل شود. یا ایالات متحده

آیا به آغاز نبرد بزرگ نزدیک می شویم؟

نصرالله در این دیدار که قبلاً دیده نشده بود به قاآنی گفت که «این مبارزه ماست» و «حزب‌الله به تنهایی خواهد جنگید».

رویترز به نقل از هفت منبع در گزارش خود نوشت که قاآنی در سومین سفر خود به لبنان از زمان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر، در مورد خطرات حزب الله که اسرائیل را در یک جنگ گسترده درگیر می کند که می تواند آسیب جدی به این کشور وارد کند، گفتگو کرد. شریک منطقه ای ایران. . او با حسن نصرالله صحبت کرده است.

همزمان خبرهایی مبنی بر آماده شدن اسرائیل برای آغاز یک جنگ بزرگ با حزب الله لبنان به گوش می رسد، جنگی که از مدت ها پیش پیش بینی می شد.

از آغاز جنگ غزه، حزب الله لبنان و اسرائیل به صورت کنترل شده به مواضع یکدیگر حمله کردند، اما اکنون به نظر می رسد که جنگ اجتناب ناپذیر شده و بسیاری معتقدند زمان آغاز جنگ بزرگ نزدیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.