افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عبدی: پرسپولیس دوباره می تواند رهبر شود/بازی عثمر ریسک دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 234821
عبدی: پرسپولیس دوباره می تواند رهبر شود/بازی عثمر ریسک دارد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که برای بازپس گیری 3 امتیاز از دست رفته باید راه خود را ادامه دهد. حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در دربی صد و سوم که در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که برای بازپس گیری 3 امتیاز از دست رفته باید راه خود را ادامه دهد.

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در دربی صد و سوم که در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: این دربی از جمله دیدارهایی بود که رضایت هواداران را جلب نکرد. پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که باید مسیر را ادامه دهد و چون فاصله چندانی با بالای جدول ندارد، بازیابی آن کار سختی نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بعد از تساوی در دربی چقدر است، اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس به بالای جدول برود. او فاصله چندانی با گلزنی در بازی های آینده و داشتن فرصت قهرمانی ندارد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم پرسپولیس باید کمی تعادل دفاعی خود را تقویت کند و موقعیت های خطرناک تری ایجاد کند. در واقع حریفان برای گلزنی باید در 18 مرحله ریسک بیشتری ایجاد کنند.

عبدی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس با این بازی ریسک شما را افزایش می دهد چرا که ممکن است در 10 بازی نتوانید شانس قهرمانی خود را افزایش دهید اما در یکی دو بازی امکان پذیر است. در هر صورت، اگر بتواند دوباره رهبر شود، کار بزرگی انجام داده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)