به گزارش رکنا از لرستان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی (به صورت ویدئو کنفرانس) طی مراسمی در استان با حضور مهندس مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان. استانداری لرستان مرادپور مدیرکل هواشناسی استان لرستان اعضای شورای معاونین و روسای ادارات کمپین ویژه نوروز 1403 در لرستان کیلومتر 10 محور خرم آباد – پلدختر (مجتمع سلامت آریا) افتتاح شد. خدمات ).

مرتضی شیروانی مدیر کل ترافیک و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: هدف ما این است که کمپین ما در راستای فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی با اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور باشد. و کاهش تصادفات رانندگی در قالب مجموعه یکی از برنامه های فرهنگی، رسانه ای و هنری در طرح نوروزی از 4 اسفند ماه سال جاری تا 22 فروردین 1403 اجرا می شود.

وی اهداف این کمپین را برشمرد و افزود: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای وسایل نقلیه شخصی و حمل و نقل عمومی و تشویق رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی. حفظ ارزش های دینی و دینی در طول سفر، ارتقای دانش عمومی جامعه در مورد فرهنگ ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای از مهمترین اهداف این کمپین است.

مهدی زکی پور / لرستان