افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

میز ناهارخوری خود را با این شمعدان های جذاب به نمایش بگذارید و دکوراسیون خود را کامل کنید

  • کد خبر : 234633
میز ناهارخوری خود را با این شمعدان های جذاب به نمایش بگذارید و دکوراسیون خود را کامل کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز_ چراغ های سقفی می توانند به یک اکسسوری جسورانه در اتاق تبدیل شوند و توجه را به خود جلب کنند و به آن جذابیت دهند. چه به دنبال یک چراغ برای زیباتر کردن اتاق نشیمن خود باشید، چه برای اتاق ناهار خوری خود لحن ایجاد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز_ چراغ های سقفی می توانند به یک اکسسوری جسورانه در اتاق تبدیل شوند و توجه را به خود جلب کنند و به آن جذابیت دهند. چه به دنبال یک چراغ برای زیباتر کردن اتاق نشیمن خود باشید، چه برای اتاق ناهار خوری خود لحن ایجاد کنید یا به اتاق دیگری در خانه خود ببخشید، لوسترها یک انتخاب کلاسیک برای تأثیرگذاری بزرگ هستند. در واقع یکی از لوازمی که روح خانه را روشن می کند، لوستر است. این دستگاه کاربردی در طرح ها، اندازه ها و سبک های مختلف برای هر سلیقه ای طراحی و تولید شده است. لوسترها ظاهر و استایل خاص خود را دارند. آنها کلاس و ظرافت را در طراحی ارائه می دهند. سبک های مدرن، معاصر و معاصر انواع طرح های ثابت را ارائه می دهند. لوسترهای مدرن به هیچ ماده ای محدود نمی شوند و در فلزات، پرداخت ها یا بافت های مختلف ارائه می شوند.

wsx3798gwzrpf4z89uff

نحوه انتخاب لوستر برای میز ناهارخوری.

لوسترها اگر منطقی پشت انتخابشان باشد بسیار زیبا هستند. با لوستر به راحتی می توانید دکوراسیون منزل خود را به روز و کامل کنید; البته اگر با توجه به بقیه عناصر ضروری خانه و ابعاد اتاقی که قرار است لامپ در آن نصب شود، آن را انتخاب کنید. علاوه بر سبک و جنس، عوامل متعددی در انتخاب لوستر ایده‌آل شما نقش دارند، از جمله اندازه، خروجی نور، نوع منبع نور، گزینه‌های کاهش نور و موارد دیگر. در این مقاله قصد داریم نکاتی را ارائه کنیم که در انتخاب لوستر برای اتاق غذاخوری یا چراغ رومیزی برای اتاق غذاخوری مفید خواهد بود.

علامت لهجه

لوسترها و میز ناهار خوری و ناهار خوری خیلی با هم هماهنگی دارند. این قسمت از خانه نیاز به القای احساس صمیمیت دارد و نور راهی عالی برای رسیدن به این هدف است. در نتیجه باید بر اساس ابعاد اتاق و همچنین اندازه میز ناهارخوری و ارتفاع لوستر بهترین لوستر را انتخاب کنید.

آویز رعد و برق روی میز گرد

یک لوستر مناسب برای میز شما

لوستر در اتاق ناهارخوری باید به اندازه ای پایین باشد که فضایی گرم ایجاد کند، اما مانع کسی نشود یا به سر کسی ضربه نزند. همچنین لوستر نباید از میز ناهارخوری گشادتر یا بزرگتر باشد زیرا ظاهر خوبی نخواهد داشت. روش معمول این است که یک لوستر را 70 تا 80 سانتی متر بالای میز آویزان کنید. این فاصله از پایین چراغ آویز است. این به شما این امکان را می دهد که یک خط دید واضح در سراسر میز داشته باشید در حالی که لوستر را به شدت قابل مشاهده و پایین نگه می دارد.

چندتایی آویزان روی میز ناهار خوری

اگر از میزهای گرد استفاده می کنید، لوستری را انتخاب کنید که یک سوم عرض میز شما باشد. علاوه بر این، اگر میز ناهارخوری مستطیلی بلندی دارید، ایده بدی نیست که از دو یا سه آویز کوچکتر یا لوستر خطی برای پخش یکنواخت نور در سراسر میز استفاده کنید.

لامپ برنجی روی میز ناهار خوری

قانون کلی

سعی کنید لوستری را انتخاب کنید که با ابعاد میز ناهارخوری شما همخوانی داشته باشد. لازم به ذکر است که نورپردازی از لوستر باید بین نیم تا دو سوم سطح میز را پوشش دهد. به طور کلی، سبک لوستر باید با دکوراسیون کلی خانه هماهنگ باشد; یعنی از نظر رنگ و جنس به میز و صندلی نزدیک باشد. در نهایت، از استفاده از نورهای خیلی خشن خودداری کنید.

1646251800-لوستر 6 نوری کنزو با جزئیات کریستالی

haawbv2oig7gv7svldu3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.