افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اشتغالزایی بیش از 60 هزار نفر با توسعه میدان های مشترک آزادگان و آذر

  • کد خبر : 234554
اشتغالزایی بیش از 60 هزار نفر با توسعه میدان های مشترک آزادگان و آذر

به گزارش بازار، جواد اوجی امروز (یکشنبه 6 اسفند) در حاشیه مراسم امضای قرارداد توسعه 6 میدان نفتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ملی شدن صنعت نفت، ما وی با اشاره به دستاورد دیگری در حوزه نفت و گاز کشور گفت: امروز قراردادهایی برای توسعه میادین مشترک آزادگان و آذر به ارزش […]

به گزارش بازار، جواد اوجی امروز (یکشنبه 6 اسفند) در حاشیه مراسم امضای قرارداد توسعه 6 میدان نفتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ملی شدن صنعت نفت، ما وی با اشاره به دستاورد دیگری در حوزه نفت و گاز کشور گفت: امروز قراردادهایی برای توسعه میادین مشترک آزادگان و آذر به ارزش 13 میلیارد دلار با افزایش تولید روزانه 400 هزار بشکه نفت منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه امسال برای بهره برداری از ظرفیت ملی 33 میلیارد دلاری، قراردادی با شرکت های توانمند ایرانی و بخش بومی کشور منعقد شد، افزود: علاوه بر این در اوایل سال 1403 پنج مجتمع پتروشیمی با افزایش تولید افتتاح شد. ظرفیت سالانه 8 میلیون تن در کشور خواهیم بود.

وزیر نفت ادامه داد: در سال 1402 وزارت نفت توانست به رشد اقتصادی بیش از 20 درصدی در کشور دست یابد که در رشد اقتصادی کل کشور بسیار موثر است.

اوجی با اشاره به قراردادهای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم تاکنون 40 تلاش برای پروژه های بالادستی و پایین دستی، سفرهای استانی و طرح های عام المنفعه تعریف کرده است و در همه پروژه ها سهمی از هزینه های پروژه داشته است. به بحث در مورد مسئولیت های اجتماعی اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: از 13 میلیارد دلار سرمایه گذاری، 250 میلیون دلار مربوط به مناطقی است که در کنار این پروژه ها قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.