افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ادامه فعالیت کتابخانه های استان بوشهر در ماه مبارک رمضان و نوروز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 234525
ادامه فعالیت کتابخانه های استان بوشهر در ماه مبارک رمضان و نوروز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ها و اقدامات کتابخانه های عمومی در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان، کتابخانه عمومی استان بوشهر برنامه های ویژه ای دارد که برای این […]

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ها و اقدامات کتابخانه های عمومی در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان، کتابخانه عمومی استان بوشهر برنامه های ویژه ای دارد که برای این ایام تدارک دیده ایم.

مدیر کل کتابخانه سلام سرلشکر استان بوشهر اعلام کرد: بیش از 120 برنامه در کتابخانه در ماه مبارک رمضان و نوروز سلام در استان بوشهر برگزار می شود و شامل دیدار با انس با قرآن، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، نشست کتابخوانی ماه مبارک رمضان، نشست علمی، همایش قرآنی برای کودکان، آموزش جملات و … است. قوانین، برنامه ها و داستان های ویژه کودکان، سینما. فرافکنی، آموزش قرآن کریم. این برنامه ها شامل ختم قرآن، مسابقات قرآن و کتابخوانی، تولید محتوای قرآنی و کارگاه های مشاعره است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر همچنین از ارائه خدمات توسط 14 کتابخانه عمومی در تعطیلات عید نوروز در استان بوشهر خبر داد و گفت: در شهرستان بوشهر 2 کتابخانه عمومی خلیج فارس و مصلحیان (سادات) به خدمات رسانی می کنند. گردشگران و علاقه مندان به نوروز.

و افزود: کتابخانه های عمومی شهید گنجی، شهید بهشتی و امام محمد باقر.به)«در شهرستان دشتستان، روستای «شهدای سپاه» خیر گز در شهرستان تنگستان، “شهید عارفی” ریز در شهرستان جم، “حقیق نگار خورموجی”، “ولی عصر”آهآقا و «حاج سیدعلی قمی» شُنبه در شهر دشتی، «خانم دیری» در شهر دیر، «بغرالعلوم»به)«در شهرستان دیلم، «خلیج فارس» در شهرستان عسلویه و «ولایت» در شهرستان گناوه از دیگر کتابخانه هایی هستند که در نوروز 1403 به مخاطبان خدمات رسانی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.